• Familjeliivsfinastenick

Hur WT är du?

Gjorde en ny.
    Mitt första  andra quiz vette tusan hur det blev men jag släpper ändå lös det. WT är ett fånigt begrepp och knappast applicerbart på Svenska förhållanden men du vill ändå veta om du är det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 08:18
    0-2 Du bakar tårtor, scrappar och klär dina barn i om inte könsneutrala färger så gärna kulörta danska märkeskläder.
    Några bloss på en fest för några år sedan och vara fl:are är inte så trashigt.

3-6 Du är en trött och bitvis sliten mor men ryck upp dig! Fullt så urblekt och sliten som dina ungdomsårs gaddningar behöver du inte vara.

7-9 Du är en ung mamma en stark mamma men du tar även för dig av livets glädjeämnen. Barnen tycker dessutom att allt blir roligare om mamma är glad. *shkål*

10 Troll! Nej du tog inte testet för det är så fördomsfullt. Nej nej om det kommer ett BT-test så kanske.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur WT är du?
  • Pepparfrun

1 rätt, jag har en svanktatuering.

• Familjeliivsfinastenick
    Pepparfrun skrev 2011-05-17 11:42:24 följande:
    1 rätt, jag har en svanktatuering.
    Hade testet gått att göra lite mer avancerat så hade du fått några bonuspoäng för den.
  • Pepparfrun
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-17 11:57:10 följande:
    Hade testet gått att göra lite mer avancerat så hade du fått några bonuspoäng för den.
    Tycker det är ganska bra ställe att ha den på, syns inte speciellt mycket.
  • TeamCaz

hahahahahaha jag fick 4 rätt

" 3-6 Du är en trött och bitvis sliten mor men ryck upp dig! Fullt så urblekt och sliten som dina ungdomsårs gaddningar behöver du inte vara."

Jag Älskar Min Fina Familj
  • IsDimma

Ett enda rätt och det på om jag är fl:are. Sen har jag ju inga barn med någon men jag fick väl rösta på ett barn då eftersom inget inte gick att rösta på. *stolt*

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Thaleya

0 poäng, har inga barn ännu.
    Har scrappat några enstaka gånger, men tycker det tar för lång tid och är mycket jobb.
    Bakar tårtor gör jag gärna :)

• MammaTillDomFinaste
    Shoegal81 skrev 2011-05-16 12:21:53 följande:
    Jag har ingen kavel hemma och skulle baka pizzabotten, så jag använde en vodka flaska istället. WT-moment
    hahahaha, klockrent, har hänt här hemma också! hahahaha
  • MammaTillDomFinaste

0 poäng, hehe, trots flera par mjuiksbrallor UTAN text å ett par enormt bekväma foppisar!! (typiskt nog så lekte min ena hund sönder dom nu, nu när jag är hög gravid å verkligen behöver dom!!)

Svar på tråden Hur WT är du?