• Familjeliivsfinastenick

Hur WT är du?

Gjorde en ny.
    Mitt första  andra quiz vette tusan hur det blev men jag släpper ändå lös det. WT är ett fånigt begrepp och knappast applicerbart på Svenska förhållanden men du vill ändå veta om du är det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 08:18
    0-2 Du bakar tårtor, scrappar och klär dina barn i om inte könsneutrala färger så gärna kulörta danska märkeskläder.
    Några bloss på en fest för några år sedan och vara fl:are är inte så trashigt.

3-6 Du är en trött och bitvis sliten mor men ryck upp dig! Fullt så urblekt och sliten som dina ungdomsårs gaddningar behöver du inte vara.

7-9 Du är en ung mamma en stark mamma men du tar även för dig av livets glädjeämnen. Barnen tycker dessutom att allt blir roligare om mamma är glad. *shkål*

10 Troll! Nej du tog inte testet för det är så fördomsfullt. Nej nej om det kommer ett BT-test så kanske.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur WT är du?
  • Boothwalker

1. Jag är FLare... =)

♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • Dr Mupp

1 rätt. Och ja jag scrappar, pysslar, bakar och klär mina barn i färggranna danska kläder Oskyldig

Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups
  • kenttjej

Jag misslyckades totalt... 0 rätt Solig

• Lillsnufflan

Jag är lite besviken... LITE WT hade jag väl fått bli... men nej då, noll poäng.

• Dorian Ertymexx

Fick ett poäng.

Men en liten klagan - jag har INGA barn, varför fanns inte det som alternativ? ;-(

Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
    Dorian Ertymexx skrev 2011-05-31 18:42:22 följande:
    Fick ett poäng.

Men en liten klagan - jag har INGA barn, varför fanns inte det som alternativ? ;-(
    Varför skulle det finnas som alternativ? Har du någonsin sett ett "Wt" som inte har barn? Helt onödigt att utgå från barnlösa inom denna grupp.
  • Dorian Ertymexx
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-31 18:44:44 följande:
    Varför skulle det finnas som alternativ? Har du någonsin sett ett "Wt" som inte har barn? Helt onödigt att utgå från barnlösa inom denna grupp.
    Ja, men frågan var inte om vi var WT eller inte, utan HUR MYCKET vi var WT. Och då är frågealternativet relevant. Dessutom känner jag mig KRÄNGCKHT som inte får svara, eftersom jag inte har barn! ;)
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
    Dorian Ertymexx skrev 2011-05-31 19:13:42 följande:
    Ja, men frågan var inte om vi var WT eller inte, utan HUR MYCKET vi var WT. Och då är frågealternativet relevant. Dessutom känner jag mig KRÄNGCKHT som inte får svara, eftersom jag inte har barn! ;)
    Förstår att det måste kännas hårt men så är livet hårt och orättvist.
  • Tittij

Typiskt, inga poäng alls. Nu känner jag mig mobbad och utfryscht, thihi.. Hoppas på att nån kan ge mig en styjkekjam.. 

• Toddes mamma

1- Jag har en svanktatuering! 

Svar på tråden Hur WT är du?