• Familjeliivsfinastenick

Hur WT är du?

Gjorde en ny.
    Mitt första  andra quiz vette tusan hur det blev men jag släpper ändå lös det. WT är ett fånigt begrepp och knappast applicerbart på Svenska förhållanden men du vill ändå veta om du är det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 08:18
    0-2 Du bakar tårtor, scrappar och klär dina barn i om inte könsneutrala färger så gärna kulörta danska märkeskläder.
    Några bloss på en fest för några år sedan och vara fl:are är inte så trashigt.

3-6 Du är en trött och bitvis sliten mor men ryck upp dig! Fullt så urblekt och sliten som dina ungdomsårs gaddningar behöver du inte vara.

7-9 Du är en ung mamma en stark mamma men du tar även för dig av livets glädjeämnen. Barnen tycker dessutom att allt blir roligare om mamma är glad. *shkål*

10 Troll! Nej du tog inte testet för det är så fördomsfullt. Nej nej om det kommer ett BT-test så kanske.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur WT är du?
  • MrsD

Crocs ar orginalet. Dem ar fortfarande riktigt fula men bekvama. Min son som ar 2 har flera par crocs i olika farger och med olika figurer och de ar inte dyra...typ 300 svenska.

• MrsD
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-15 19:54:57 följande:
    Så som jag förstått det så är Crocs ett märke. Faktiskt det märket som Foppa ställde sig bakom men nu används foppatoffel slarvigt om alla plasttofflor. Så har jag fått det förklarat för mig. Crocs är faktiskt rätt dyra medans man kan få en så kallad foppatoffel för några tior.  Nu är jag ingen respekt och jag kan ha fått det om plasbaktfoten.
    Svar pa detta ....
  • Apocalypso

Har inte orkat läsa inläggen, men jag saknar ett alternativ när det gäller antalet ungar, jag har inga alls! Jag har verkligen ingen lust att skaffa barn med en eller flera för att kunna fylla i frågorna. Skrikandes

• Fidelis ad urnam
    071001 skrev 2011-05-15 20:20:06 följande:
    2 rätt av 10 möjliga. Vad betyder det? Lite wt?
    pytte lite
  • 071001

MrsD, 300 kr för kankse världens fulaste sko kallar inte jag billigt . Kommer aldrig att sitta ett par på mina fötter.

• CeciliaMaria82

Fick 0 poäng, ska jag vara nöjd eller är det bra att få poäng? känns som i de flesta test ska man få så många poäng som möjligt, men inte här..

• ninagirrl

0 rätt av 10 möjliga. 

Det där med engelska namn, min mamma och pappa har engelska namn,,,undra om de är WT :)?
    Douglas och Cathrine.  

• Jäjd

Hmmm...

2 av 10. Jag tvingades dessutom ljuga på två frågor eftersom jag är en barnlös/fri givetvis bitter, subba.
    Men jag vet ju att jag är WT!

Mobbning/rasism mot barnlösa wt:s.

Svar på tråden Hur WT är du?