• Familjeliivsfinastenick

Hur WT är du?

Gjorde en ny.
    Mitt första  andra quiz vette tusan hur det blev men jag släpper ändå lös det. WT är ett fånigt begrepp och knappast applicerbart på Svenska förhållanden men du vill ändå veta om du är det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 08:18
    0-2 Du bakar tårtor, scrappar och klär dina barn i om inte könsneutrala färger så gärna kulörta danska märkeskläder.
    Några bloss på en fest för några år sedan och vara fl:are är inte så trashigt.

3-6 Du är en trött och bitvis sliten mor men ryck upp dig! Fullt så urblekt och sliten som dina ungdomsårs gaddningar behöver du inte vara.

7-9 Du är en ung mamma en stark mamma men du tar även för dig av livets glädjeämnen. Barnen tycker dessutom att allt blir roligare om mamma är glad. *shkål*

10 Troll! Nej du tog inte testet för det är så fördomsfullt. Nej nej om det kommer ett BT-test så kanske.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur WT är du?
  • pluvdo

0 rätt.

Jag undrar också vad skillnaden mellan Crocs och foppatofflor är. Eller ja, Crocs är väl originalmärket som började ge ut sådana tofflor medan alla i den stilen kallas foppatofflor. Eller?

Jag har i alla fall ett par outsmyckade Crocs.

• Heisan

Vad f*n bara 2. Jag protesterar...Jag borde fasen få extra poäng för att jag är fet!!

När du tittar på himlen vad ser du då? Stjärnorna eller universum?
    Queenie70 skrev 2011-05-15 19:52:15 följande:
    2 av 10

Vad är det för skillnad på crocks och foppatofflor vill jag dock veta. Har alltid trott det var samma sak?
    Så som jag förstått det så är Crocs ett märke. Faktiskt det märket som Foppa ställde sig bakom men nu används foppatoffel slarvigt om alla plasttofflor. Så har jag fått det förklarat för mig. Crocs är faktiskt rätt dyra medans man kan få en så kallad foppatoffel för några tior.  Nu är jag ingen respekt och jag kan ha fått det om plasbaktfoten.
  • Kya

1 rätt. det kallas fl-beroende.

F och L, mina stjärnor :)
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-15 19:54:57 följande:
    Så som jag förstått det så är Crocs ett märke. Faktiskt det märket som Foppa ställde sig bakom men nu används foppatoffel slarvigt om alla plasttofflor. Så har jag fått det förklarat för mig. Crocs är faktiskt rätt dyra medans man kan få en så kallad foppatoffel för några tior.  Nu är jag ingen respekt och jag kan ha fått det om plasbaktfoten.
    Edit
    Expert ska det så klart stå.
  • puss
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-15 19:56:02 följande:
    Edit
    Expert ska det så klart stå.
    nähä.
    I will mustardize you
  • lokisse
    puss skrev 2011-05-15 19:54:28 följande:
    i verkligehten har jag bara rätt på fl-frågan.
    vi är mer lika än vi tror...
    Nej det tror jag inte!
    puss skrev 2011-05-15 19:57:43 följande:
    nähä.
    Foten i munnen
  • Kya

jag tror den här wt-listan är ungefär som psykopat-listan... i stort sett alla uppfyller någon eller några punkter, men bara någon procent av befolkningen är tvättäkta psykopater. hrm, jag menar såklart white trash..,Drömmer

F och L, mina stjärnor :)
  • Suzy QX

0 rätt.

Förolämpningar är argument som används av folk som har fel
Svar på tråden Hur WT är du?