• Familjeliivsfinastenick

Hur WT är du?

Gjorde en ny.
    Mitt första  andra quiz vette tusan hur det blev men jag släpper ändå lös det. WT är ett fånigt begrepp och knappast applicerbart på Svenska förhållanden men du vill ändå veta om du är det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 08:18
    0-2 Du bakar tårtor, scrappar och klär dina barn i om inte könsneutrala färger så gärna kulörta danska märkeskläder.
    Några bloss på en fest för några år sedan och vara fl:are är inte så trashigt.

3-6 Du är en trött och bitvis sliten mor men ryck upp dig! Fullt så urblekt och sliten som dina ungdomsårs gaddningar behöver du inte vara.

7-9 Du är en ung mamma en stark mamma men du tar även för dig av livets glädjeämnen. Barnen tycker dessutom att allt blir roligare om mamma är glad. *shkål*

10 Troll! Nej du tog inte testet för det är så fördomsfullt. Nej nej om det kommer ett BT-test så kanske.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur WT är du?
  • MrsD
    071001 skrev 2011-05-15 20:31:13 följande:
    MrsD, 300 kr för kankse världens fulaste sko kallar inte jag billigt . Kommer aldrig att sitta ett par på mina fötter.
    Haha joo dem ar riktigt riktigt fula. Jag hade aldrig kopt dem till mig, inte ens om jag hade fatt 300 for att satta pa mig dem. Men sonen alskar dem och de ar sa fargglada och bekvama...nar han bara ar hemma och springer runt i tradgarden eller vid poolen.
  • lokisse
    Jäjd skrev 2011-05-15 20:33:49 följande:
    Hmmm...

2 av 10. Jag tvingades dessutom ljuga på två frågor eftersom jag är en barnlös/fri givetvis bitter, subba.
    Men jag vet ju att jag är WT!

Mobbning/rasism mot barnlösa wt:s.
    e du krääängt nu?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    ninagirrl skrev 2011-05-15 20:32:58 följande:
    0 rätt av 10 möjliga. 

Det där med engelska namn, min mamma och pappa har engelska namn,,,undra om de är WT :)?
    Douglas och Cathrine.  
    det är ju inte omöjligt.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jäjd skrev 2011-05-15 20:39:14 följande:
    Sjukht kränghckt.
    dumpa!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jäjd skrev 2011-05-15 20:42:24 följande:
    Men han är ju såååå snälll ibland?
    hon det är en hon.
    jag menar hallo har du inte mer koll än sa tycker jag att det är tragiskt att ni gift er... fatta att du blivigt utnytjad
    Nej det tror jag inte!
  • Jäjd
    lokisse skrev 2011-05-15 20:45:18 följande:
    hon det är en hon.
    jag menar hallo har du inte mer koll än sa tycker jag att det är tragiskt att ni gift er... fatta att du blivigt utnytjad
    Ja just det, jag är ju flata. *gilla f*tta*Drömmer
  • 071001

MrsD, dottern har faktist fått kopior de senaste två somrarna (av andra än oss föräldrar), men säg inte det till nån

• MammaG
    071001 skrev 2011-05-15 20:31:13 följande:
    MrsD, 300 kr för kankse världens fulaste sko kallar inte jag billigt . Kommer aldrig att sitta ett par på mina fötter.
    Köpte ett par för 149 till min son, lägger inte en spänn mer på den typen av sko (själv vill jag inte ha dem om man så slänger dem efter mig)
Svar på tråden Hur WT är du?