Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

Hur WT är du?

Gjorde en ny.
    Mitt första  andra quiz vette tusan hur det blev men jag släpper ändå lös det. WT är ett fånigt begrepp och knappast applicerbart på Svenska förhållanden men du vill ändå veta om du är det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 08:18
    0-2 Du bakar tårtor, scrappar och klär dina barn i om inte könsneutrala färger så gärna kulörta danska märkeskläder.
    Några bloss på en fest för några år sedan och vara fl:are är inte så trashigt.

3-6 Du är en trött och bitvis sliten mor men ryck upp dig! Fullt så urblekt och sliten som dina ungdomsårs gaddningar behöver du inte vara.

7-9 Du är en ung mamma en stark mamma men du tar även för dig av livets glädjeämnen. Barnen tycker dessutom att allt blir roligare om mamma är glad. *shkål*

10 Troll! Nej du tog inte testet för det är så fördomsfullt. Nej nej om det kommer ett BT-test så kanske.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur WT är du?
    Queenie70 skrev 2011-05-15 19:52:15 följande:
    2 av 10

Vad är det för skillnad på crocks och foppatofflor vill jag dock veta. Har alltid trott det var samma sak?
    Så som jag förstått det så är Crocs ett märke. Faktiskt det märket som Foppa ställde sig bakom men nu används foppatoffel slarvigt om alla plasttofflor. Så har jag fått det förklarat för mig. Crocs är faktiskt rätt dyra medans man kan få en så kallad foppatoffel för några tior.  Nu är jag ingen respekt och jag kan ha fått det om plasbaktfoten.
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-15 19:54:57 följande:
    Så som jag förstått det så är Crocs ett märke. Faktiskt det märket som Foppa ställde sig bakom men nu används foppatoffel slarvigt om alla plasttofflor. Så har jag fått det förklarat för mig. Crocs är faktiskt rätt dyra medans man kan få en så kallad foppatoffel för några tior.  Nu är jag ingen respekt och jag kan ha fått det om plasbaktfoten.
    Edit
    Expert ska det så klart stå.
    puss skrev 2011-05-15 19:57:43 följande:
    nähä.
    Foten i munnen
    lokisse skrev 2011-05-15 20:00:29 följande:
    taskig atitydf och korta svar.
    Jag gillar er båda.
    lokisse skrev 2011-05-15 20:09:16 följande:
    vem gillar du inte?
    Dom flesta är mig totalt likgiltiga. Försöker att inte störa mig på allt för många då det stjäl dyrbar energi men jag gillar bara ett fåtal.

0 barn betyder att du själv är ett barn eller absolut inte wt alls. Ett sant wt börjar avla väldigt tidigt.  *styrkekramar*

Shoegal81 skrev 2011-05-16 12:21:53 följande:
    Jag har ingen kavel hemma och skulle baka pizzabotten, så jag använde en vodka flaska istället. WT-moment
    Handlingskraftigt och kreativt! Jag tog en vinflarra en gång till samma ändamål. ,-)
    Pepparfrun skrev 2011-05-17 11:42:24 följande:
    1 rätt, jag har en svanktatuering.
    Hade testet gått att göra lite mer avancerat så hade du fått några bonuspoäng för den.
    Dorian Ertymexx skrev 2011-05-31 18:42:22 följande:
    Fick ett poäng.

Men en liten klagan - jag har INGA barn, varför fanns inte det som alternativ? ;-(
    Varför skulle det finnas som alternativ? Har du någonsin sett ett "Wt" som inte har barn? Helt onödigt att utgå från barnlösa inom denna grupp.
    Dorian Ertymexx skrev 2011-05-31 19:13:42 följande:
    Ja, men frågan var inte om vi var WT eller inte, utan HUR MYCKET vi var WT. Och då är frågealternativet relevant. Dessutom känner jag mig KRÄNGCKHT som inte får svara, eftersom jag inte har barn! ;)
    Förstår att det måste kännas hårt men så är livet hårt och orättvist.
Svar på tråden Hur WT är du?