• Familjeliivsfinastenick

Hur WT är du?

Gjorde en ny.
    Mitt första  andra quiz vette tusan hur det blev men jag släpper ändå lös det. WT är ett fånigt begrepp och knappast applicerbart på Svenska förhållanden men du vill ändå veta om du är det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 08:18
    0-2 Du bakar tårtor, scrappar och klär dina barn i om inte könsneutrala färger så gärna kulörta danska märkeskläder.
    Några bloss på en fest för några år sedan och vara fl:are är inte så trashigt.

3-6 Du är en trött och bitvis sliten mor men ryck upp dig! Fullt så urblekt och sliten som dina ungdomsårs gaddningar behöver du inte vara.

7-9 Du är en ung mamma en stark mamma men du tar även för dig av livets glädjeämnen. Barnen tycker dessutom att allt blir roligare om mamma är glad. *shkål*

10 Troll! Nej du tog inte testet för det är så fördomsfullt. Nej nej om det kommer ett BT-test så kanske.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur WT är du?
  • lokisse

ett rätt.
    jag maste jobba pa det här!

Nej det tror jag inte!
  • Alla bra nick är upptagna

2 fel menar rätt.

• Fiyali

Jag fick också ett rätt men jag fattar inte på vilket? Runtom det jag kryssat i(rött), finns det grön text på varje fråga, finns det fler än ett "rätt" per fråga? :)

• MammaG

Jag försöker och försöker, men jag är tydligen inte speciellt "wt" (lika lite som någon annan). Hade jag inte rökt så hade jag varit helt över planket.

Vad är crocs och vad är foppatofflor? Tänker bara plastskor som plastskor. Har dock inga, de är till för barn

• lokisse
    puss skrev 2011-05-15 19:49:53 följande:
    alla rätt
    överaskning.
    Nej det tror jag inte!
  • Queenie70

2 av 10

Vad är det för skillnad på crocks och foppatofflor vill jag dock veta. Har alltid trott det var samma sak?

• puss
    lokisse skrev 2011-05-15 19:51:02 följande:
    överaskning.
    jag ljuger. då går det bättre.
    *tipsa*
    I will mustardize you
  • puss

i verkligehten har jag bara rätt på fl-frågan.

I will mustardize you
Svar på tråden Hur WT är du?