• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 17:46:12 följande:
    Noterar att Maria är precis lika impopulär som jag förresten nu. Jag som njöt av den vinnande segerns sötma på väg hem.
    Why?
  • I Blackrose I

Så nu har jag fått ur mig allt jag ville säga. *Nöjd*

Vad händer här?

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 18:08:16 följande:
    Så nu har jag fått ur mig allt jag ville säga. *Nöjd*

Vad händer här?
    Rose, Dorian tycker att sexualitet och reproduktion inte har något samband. Det är vad som pågår. Dock inte i denna tråd.
  • I Blackrose I

Åh Velour ska du få en katt? Aaaaaaaaaw, vill också ha en katt men ska få en hund i julklapp.

• I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-17 18:10:08 följande:
    Rose, Dorian tycker att sexualitet och reproduktion inte har något samband. Det är vad som pågår. Dock inte i denna tråd.
    Kan bli svårt med det ja om det är mellan två män eller två kvinnor.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 18:10:20 följande:
    Åh Velour ska du få en katt? Aaaaaaaaaw, vill också ha en katt men ska få en hund i julklapp.
    Ja  

Om ni orkar så kan ni ju skaffa en katt också och hjälpa dem att komma överens. Vid ett tillfälle, när jag var tonåring, så hade vi både katt och hund hemma. Katten var vuxen och hunden var en valp. Det var ett jävla liv, inte bråk, men antingen jagade hunden katten eller så jagade katten hunden. Men när de skulle sova så kröp de ihop och sov inpå varandra  
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-17 18:23:38 följande:
    Ja  

Om ni orkar så kan ni ju skaffa en katt också och hjälpa dem att komma överens. Vid ett tillfälle, när jag var tonåring, så hade vi både katt och hund hemma. Katten var vuxen och hunden var en valp. Det var ett jävla liv, inte bråk, men antingen jagade hunden katten eller så jagade katten hunden. Men när de skulle sova så kröp de ihop och sov inpå varandra  
    Jag har tre katter och en hund. Och i ärlighetens namn kanske även en och annan dammråtta. Flört
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 18:11:29 följande:
    Jag ledde!
    Alltså, du var mer impopulär förut, men nu är Maria lika impopulär som dig? Här på FL?
  • Velour
    Druid skrev 2011-05-17 18:25:46 följande:
    Jag har tre katter och en hund. Och i ärlighetens namn kanske även en och annan dammråtta. Flört
    Då blir det pli på hunden va? Tre mot en liksom. 

Nejdå, klart olika djur kan bli kompisar. Men dammråttor gillar vi INTE! 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...