• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 18:23:38 följande:
    Ja  

Om ni orkar så kan ni ju skaffa en katt också och hjälpa dem att komma överens. Vid ett tillfälle, när jag var tonåring, så hade vi både katt och hund hemma. Katten var vuxen och hunden var en valp. Det var ett jävla liv, inte bråk, men antingen jagade hunden katten eller så jagade katten hunden. Men när de skulle sova så kröp de ihop och sov inpå varandra  
    Nja, min lille är superallergisk mot katter. Tyvärr. Hundar går tydligen bra. Förstår inte. Läkaren sa att det kanske är något med lukten/saliven som han inte tåler men hundar går bra. Längtar tills jag får min lilla sötnos.

Vad är det för något? Alltså katten? En hona eller hane?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 20:24:44 följande:
    Men brudar!!!!!

Vad är era problem med Blueblood!?
    Han är helt klart en av mina favoriter på listan.
    Nu kan du ha honom heeeelt för dig själv
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:30:39 följande:
    Nja, min lille är superallergisk mot katter. Tyvärr. Hundar går tydligen bra. Förstår inte. Läkaren sa att det kanske är något med lukten/saliven som han inte tåler men hundar går bra. Längtar tills jag får min lilla sötnos.

En ljuscreme hankatt Fast vi måste kastrera honom inom ett år, stackaren...

Synd med allergin så du inte kan skaffa dig en katt, men så länge du njuter av hundar också så är det ju bra  
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 20:24:44 följande:
    Men brudar!!!!!

Vad är era problem med Blueblood!?
    Han är helt klart en av mina favoriter på listan.
    Du kan ha honom för dig själv.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:30:39 följande:

Glömde skriva att det är en vanlig bonnkatt.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:33:13 följande:
    Du kan ha honom för dig själv.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 20:32:43 följande:
    En ljuscreme hankatt Fast vi måste kastrera honom inom ett år, stackaren...

Synd med allergin så du inte kan skaffa dig en katt, men så länge du njuter av hundar också så är det ju bra  
    Ja om du vill ha honom som innekatt annars blir dom lätt deprimerade om dom är utekatter och inte får ja-vad-heter-det när det gäller djur? Löpa?

Har haft katt när jag var liten. En norsk skogskatt som hette Málos. Älskade den katten.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 20:33:53 följande:
    Nja, jag ligger ju under de två. Drömmer
    Hmm, okej. Nice view from down under
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...