• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 20:34:01 följande:
    Hehe, ja där tänkte vi lika. Skulle alla gånger välja Druid istället för BB.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:37:44 följande:
    Fast jag tror Druttis är spoken for
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:36:05 följande:
    Ja om du vill ha honom som innekatt annars blir dom lätt deprimerade om dom är utekatter och inte får ja-vad-heter-det när det gäller djur? Löpa?

Har haft katt när jag var liten. En norsk skogskatt som hette Málos. Älskade den katten.
    Norska skogskatter är så vackra! Hade du henne ända tills hon dog eller?

Mmm, det är för hans eget "bästa" som jag måste kastrera honom. Såhär är det, kattmamman bodde hos en gammal och blev gravid. När hon födde kattungarna kunde inte tanten ta hand om dem alla, men istället för att döda dem eller något annat bad hon ett katthärbärge att ta hand om kattfamiljen i hopp om att folk skulle köpa kattungarna. När alla kattungar har hittat hem ska kattmamman steriliseras och återvändas till tanten.

Så nu har vi köpt en av kattungarna. Då ingår det i kontraktet att vi måste kastrera kattungen samt märka honom med nåt serienummer och sedan ge informationen om kastrering och "numrering" till katthärbärget. 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 20:36:57 följande:
    Ja men jag hoppas att inga vätskor behöver vidröra mig
    Du kan ha på dig såna där duschmössor som man hade på 80-talet. Såna där som hela huvudet fick plats i men som hade ett fönster för ögonen.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:37:44 följande:
    Ja Cool
  • Velour
    Velour skrev 2011-05-17 20:40:41 följande:
    Norska skogskatter är så vackra! Hade du henne ända tills hon dog eller?

Mmm, det är för hans eget "bästa" som jag måste kastrera honom. Såhär är det, kattmamman bodde hos en gammal och blev gravid. När hon födde kattungarna kunde inte tanten ta hand om dem alla, men istället för att döda dem eller något annat bad hon ett katthärbärge att ta hand om kattfamiljen i hopp om att folk skulle köpa kattungarna. När alla kattungar har hittat hem ska kattmamman steriliseras och återvändas till tanten.

Så nu har vi köpt en av kattungarna. Då ingår det i kontraktet att vi måste kastrera kattungen samt märka honom med nåt serienummer och sedan ge informationen om kastrering och "numrering" till katthärbärget. 
    Gammal TANT *
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 20:41:42 följande:
    Nej då.
    Jag sväljer.
    Jag utgår från det bäjbi. Kan dock bli klafsigt ändå beroende på hur mycket det ska... öh, kramas.
    Velour skrev 2011-05-17 20:41:44 följande:
    Du kan ha på dig såna där duschmössor som man hade på 80-talet. Såna där som hela huvudet fick plats i men som hade ett fönster för ögonen.
    Ja! En slags kroppskådis alltså?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 20:41:25 följande:
    Äsch ni förstår honom inte helt enkelt...
    Nej, finns ju ingenting att förstå. Ekar toooooooooooooooooooooooooooooomt.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...