• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Velour
    Druid skrev 2011-05-17 18:53:10 följande:
    Två av katterna är det. Den tredje katten är fortfarande på inslussningstadiet. Det var en jag "blev tvungen" att omhänderta. Hunden likaså, även om den redan passar in bra i flocken.
    Jag förstår. Fint att det har gått så bra hittills. 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 18:53:44 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-27-420/m58989368.html !!!!!!!

Men nu är den mest otäck, och det tack vare en massa osexigt prat om syskonknull och upprörda känslor som ett rent resultat.

Men du, jag var tvungen att bedra både dig, Maria och Rose. Jag var tvungen att rösta på Blueblood. Han stör mig men ändå läser jag hans trådar och skrattar så tårarna rinner Cool  
  • Velour

Nu ska jag titta på ett program på TVFakta om barn med ett sjätte sinne. Take care for now!

• Jäjd
    Velour skrev 2011-05-17 19:04:16 följande:

Men du, jag var tvungen att bedra både dig, Maria och Rose. Jag var tvungen att rösta på Blueblood. Han stör mig men ändå läser jag hans trådar och skrattar så tårarna rinner Cool  
    Han är... speciell.
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-05-17 19:05:48 följande:
    Nu ska jag titta på ett program på TVFakta om barn med ett sjätte sinne. Take care for now!
    See ya !
    I'm the me I choose to be ...
  • Noun
    Velour skrev 2011-05-17 19:04:16 följande:

Blueblood är den enda jag inte är kär i på den listan...
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Velour

Mmm, lite svår är han alltid.

Fam.Cooper, wish you luck!  

• Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 20:24:44 följande:
    Men brudar!!!!!

Vad är era problem med Blueblood!?
    Han är helt klart en av mina favoriter på listan.
    Jag börjar bli uppvärmd faktiskt, så jag vet inte alls vad deras issues är! Jag har t o m försvarat galningen!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...