• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 08:30:19 följande:
    Morning. Det är bara bra med mig. Gör bara lite ont att sitta annars helt perfekt.

Jaså? Kortkort kommer jag ha på mig tills jag dör har jag bestämt. Dom andra har jag inte så jag behöver inte bry mig.

Förresten så har jag 3tatueringar.
    hahha jaha tränat har vi ?

hahah jag har sällan kjol på mig i huvudtaget men jag skulle inte låta en undersökning bestämma var jag har på mig . Piercing , läderbyxor har jag inte heller ....
    I'm the me I choose to be ...
  • I Blackrose I
    TheCoopers skrev 2011-05-17 08:53:10 följande:
    hahha jaha tränat har vi ?

hahah jag har sällan kjol på mig i huvudtaget men jag skulle inte låta en undersökning bestämma var jag har på mig . Piercing , läderbyxor har jag inte heller ....
    Ja, vi kan kalla det för träning. Way 2much better than Mysa.

Jag har en hel garderob full med kjolar i olika stilar, längder men mest kortkort. Är galen i kortkort jeanskjol med en skjorta och högklackar till. Så snyggt!
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 08:57:13 följande:
    Ja, vi kan kalla det för träning. Way 2much better than Mysa.

Jag har en hel garderob full med kjolar i olika stilar, längder men mest kortkort. Är galen i kortkort jeanskjol med en skjorta och högklackar till. Så snyggt!
    jaha ja I see

Jo det är det ... jag är ingen kjol tjej dock däremot tycker jag det är snyggt på andra !
  • I Blackrose I
    TheCoopers skrev 2011-05-17 09:00:14 följande:
    jaha ja I see

Jo det är det ... jag är ingen kjol tjej dock däremot tycker jag det är snyggt på andra !
    läste någonstans att långa målade naglar skulle man sluta med när man fyllde 35 också. Obestämd 
    Jag förstår inte. Är det inte då man ska börja fixa till sig ordentlig eller hur tänker vissa?
    Jag vägrar se ut som en tant tills jag dör. Kommer aldrig ta på mig tantbyxor såna dära "kurdbyxor" som ser ut som att man har bajat på sig. Kommer aldrig hända och köpa kläder från Axelssons gör mig svimfärdigt.
  • I Blackrose I

Vad GÖTT det känns att slå en viss medlem på käften. *Njuter för fullt*

• TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 10:14:57 följande:
    Vad GÖTT det känns att slå en viss medlem på käften. *Njuter för fullt*
    who?
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-17 10:18:38 följande:
    Vem slåss med Rosan?
    Din ärkefiende.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...