• lia27

Mamma ledig i Nacka?

Hej är nyssfyllda 29 och sedan 2v tillbaks mamma till en underbar pojke. Har inte bott  länge i Nacka och med det har inga bekanta som har barn el mammalediga på den här sidan av stan.
    Känns hur tråkigt som helst att fika och gå på promenader själv på dagarna...
    Ngn Mer????

• Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?
  • lilja1111

Hej tjejer! Nu har måndagen kört ihop sig för mig. Jag försöker hänga på nästa gång istället.

• lia27

Hej jag kan fortfarande imorgon och om det regnar kan vi bara åka till forum:)
    Hur ni Fb?Bra o se hur ni ser ut så man slipper gissa sig fram imon....

lillija synd att du ej kan imon!

• lia27

CissoJojje skrev 2011-08-21 21:21:01 följande:
    Cecilia Karlebrink heter jag vart ses vi?? Vid bussstationen??

Hej och tack för idag:) imorgon är vi och tränar i sickla om ni vill hänga med så tror jag att man kan få provträna gratis.....MEN juste du skulle på kurs..Ha det super på den:)

• lia27

Hej jag kan när som bara o säga till vi kanske kan ta en extra lång promenad, till sickla kanske ;)

• lia27

Hej nu har jag fått in lite bokningar tors,fre...kan du tis el ons?
    Hur var de på fotokursen?Vi har fixat för fullt hemma innan fotografering på tis...uch så trötta vi e på det...

• lilja1111

Jag är gärna på en låång promenad imorgon om vädret tillåter. Kl 9 vid saltängens dagis? Eller 10?

• lia27

Hej hej har ej fått sova så mycket så vi kan promenera idag efter 13:30 el imorgon närsom:)

• lia27

hej jag o lillen var tvugna o sova lite och lilja hann gå ut utan oss denna gång..
    Imon tjejer ngn som kan el vill?

Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?