Mamma ledig i Nacka?
vart i nacka bor du??
vart i nacka bor du??
Orminge... Andra sidan bron.
Hur många barn har du??
Jo,fick en liten pojke som är en vecka och en dag idag :) så fullt upp nu kan man säga innan man får in alla rutiner. Sen när runtinerna kommer så blir det nog en och annan fika i Nacka forum:)
Men perfekt tid att skaffa barn på. Sol och varmt,slipper overaller och allt slask... :)
Jo, detta väder är ju så skönt nu och det blir bara bättre. Massa långa härliga promenader..
Vi tillhör Boo BVC här i orminge...har samma BVC tant som jag hade med dottern...skönt att inte behöva byta.
Trevlig onsdag!!
Har allt gått bra med din lilla pojke?? Brukar ni ta promenader i skuru parken??
Trevlig påsk
Oj, jobba.. Hur kändes det??
Hoppas din lilla kan göra 2 an ikväll. Vi mår super. Min lilla kille har precis lärt sig ta nappen. Sköntî?
Är det första barnet för dig lilja??
Trevlig påsk till er!!
Oj,idag... Hoppas allt går bra för dig. Jag hade BF 21 april, men han kom ut 38+3... vilket va skönt. Lite tungt nu för dig??
Igår va vi på 60 års kalas så man är lite tung i huvudet idag så det blir en lugn middag (hoppas jag) hos sambons föräldrar idag. Med massa godis hoppas jag oxå påî?
Mysigt det lät med björkvik. Blir nog något liknade för oss oxå, ska ju bli så bra väder.
Glad påsk från oss!!!
Malac, är det ditt första barn??
Lilja, kämpa på... Unna dig nå fint nu i påsk...
Är 26 och fick mitt andra barn nu 11 april. En kille vid namn Mio. Dotter sen innan som född 090110 och heter Ella. Mina juveler...
Bott i Nacka större delen av mitt liv, så kan mitt Nacka. Träffas gärna och tar en promenad eller två...
Sista lediga dagen imorgon med hela familjen hemma. Sen börjar vardagen igen...
Trevligt påsk...