• lia27

Mamma ledig i Nacka?

Hej är nyssfyllda 29 och sedan 2v tillbaks mamma till en underbar pojke. Har inte bott  länge i Nacka och med det har inga bekanta som har barn el mammalediga på den här sidan av stan.
    Känns hur tråkigt som helst att fika och gå på promenader själv på dagarna...
    Ngn Mer????

• Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?
  • lia27

min 1a han är nu 6v:) såg att du hade 2a på väg nu:) grattis

• CissoJojje

Jo,fick en liten pojke som är en vecka och en dag idag :) så fullt upp nu kan man säga innan man får in alla rutiner. Sen när runtinerna kommer så blir det nog en och annan fika i Nacka forum:)
    Men perfekt tid att skaffa barn på. Sol och varmt,slipper overaller och allt slask... :)

• lia27

Namen så roligt:) Grattis då e våra pojkar jämngamla bara 4v mellan:) jag är ute o går nu, tar en runda nästan varje dag nu när vädret är fin.Vart ska du gå på BVC? Vi går till Forum..

• CissoJojje

Jo, detta väder är ju så skönt nu och det blir bara bättre. Massa långa härliga promenader..
    Vi tillhör Boo BVC här i orminge...har samma BVC tant som jag hade med dottern...skönt att inte behöva byta.

Trevlig onsdag!!

• CissoJojje

Har allt gått bra med din lilla pojke?? Brukar ni ta promenader i skuru parken??

Trevlig påsk

• lia27

Hallå jag var inne och jobbade några timmar idag:) jepp vi bor precis vid parken så vi är ut och går nästan varje dag:) Bebis har varit lite grinig idag,ej gjort 2an sen igår kväll så vi får se om det blir ngt framåtkvällen...hoppas det..

Hur mår ni?

Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?