• lia27

Mamma ledig i Nacka?

Hej är nyssfyllda 29 och sedan 2v tillbaks mamma till en underbar pojke. Har inte bott  länge i Nacka och med det har inga bekanta som har barn el mammalediga på den här sidan av stan.
    Känns hur tråkigt som helst att fika och gå på promenader själv på dagarna...
    Ngn Mer????

• Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?
  • lia27
    lilja1111 skrev 2011-05-06 16:10:28 följande:
    Min lilla tjej kom den 29:e april och nu är vi hemma och myser. Fruktansvärt skönt. Vi åkte hem den 30:e så vi har haft ganska många dagar hemma nu. Storebror vacklar mellan att han älskar nya syrran till att tycka att hon kan gå in i mammas mage igen. ;-p
    Namen stort Grattis till er:) hör av dig när ni är redo för en promenad:)
  • lia27

Vi gjorde ej så mycket Mili hade ont i magen så vi var hemma:)

• CissoJojje

stort grattis Lilja till din guldklimp. Gick allt bra??

Hur går det annars för er med era små??
    Här är det fullt upp. Men hur mysigt som helst :)

• MalaC

Nu är jag tillbaka. Sov mest förra veckan eftersom Linnea är vaken halva nätterna. Men det börjar vända nu (hoppas jag!) så nu är jag inte lika trött längre. 

Vad gör ni om dagarna? Vi myser, ser på tv och går promenader till affären :)

• CissoJojje

Såklart set vänder. Hoppas î?

Vi har lämnat Sthlm ett tag, kommer hem till helgen igen. Men myser och långa promenader.

Gick allt bra för dig malac??

• lia27

hejhej
     vi är hemma o ser på tv,städar,lagar mat el ute o promenerar:)
    Hoppas du får sova mer om nätterna Malac

• CissoJojje

Hej, hur mår allas små bebisar??
    dottern börjar på dagis nu på måndag och kommer ha massa tid på dagen för promenader.
     är det nå mer som är sugen att ta promenader innan vintern kommer?? :)
    trevlig lördag

• lilja1111

Sonen börjar också dagis på måndag, hör av er om ni ska ut så får vi se vart vi är.

• lia27

Hej hej vad skoj jag promenerar gärna om det inte regnar:)

Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?