• lia27

Mamma ledig i Nacka?

Hej är nyssfyllda 29 och sedan 2v tillbaks mamma till en underbar pojke. Har inte bott  länge i Nacka och med det har inga bekanta som har barn el mammalediga på den här sidan av stan.
    Känns hur tråkigt som helst att fika och gå på promenader själv på dagarna...
    Ngn Mer????

• Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?
  • CissoJojje

Oj, jobba.. Hur kändes det??
    Hoppas din lilla kan göra 2 an ikväll. Vi mår super. Min lilla kille har precis lärt sig ta nappen. Sköntî?

• lilja1111

Jag väntar också bebis vilken dag som helst, bor också i saltängen, beckasinvägen.

• lia27
    lilja1111 skrev 2011-04-21 22:24:46 följande:
    Jag väntar också bebis vilken dag som helst, bor också i saltängen, beckasinvägen.
    Men vad skoj ja bor oxå på beckasinvägen:)
  • lia27

Vad ska ni tjejer hitta på till helgen?
    Lilja när har du bf?

• lilja1111

Jag har bf 23/4, alltså idag.
    I helgen ska vi äta påskmiddag med min mamma och hennes man, söndagen blir nog om vädret tillåter en sväng till björkvik med en engångsgrill och lite korv. Ni då?

• CissoJojje

Oj,idag... Hoppas allt går bra för dig. Jag hade BF 21 april, men han kom ut 38+3... vilket va skönt. Lite tungt nu för dig??
    Igår va vi på 60 års kalas så man är lite tung i huvudet idag så det blir en lugn middag (hoppas jag) hos sambons föräldrar idag. Med massa godis hoppas jag oxå påî?
    Mysigt det lät med björkvik. Blir nog något liknade för oss oxå, ska ju bli så bra väder.

Glad påsk från oss!!!

• MalaC

Hej. Jag bor på Alphyddan och har en liten tjej född 14 april. Vore kul att träffa andra föräldralediga med jämngamla barn.

Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?