• lia27

Mamma ledig i Nacka?

Hej är nyssfyllda 29 och sedan 2v tillbaks mamma till en underbar pojke. Har inte bott  länge i Nacka och med det har inga bekanta som har barn el mammalediga på den här sidan av stan.
    Känns hur tråkigt som helst att fika och gå på promenader själv på dagarna...
    Ngn Mer????

• Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?
  • CissoJojje

Malac, är det ditt första barn??

Lilja, kämpa på... Unna dig nå fint nu i påsk...

• lilja1111

Ja just nu sitter jag i frisörstolen och blir ompysslad. Vill ha min lilla bebis nu!

• lia27

Hej Malac roligt att du hitta hit:) Grattis till bebis:)

Mysigt med grillning:) vi ska också göra det imorgon.
    Tänkte om ni har tid nångon dag framöver någon vardag och ses ta en fika eller bara vara ute, grilla kanske:)
    Jag tänkte berätta lite om mig själv så att vi kan bekanta oss med varann.
    Fyllde 29 i mars, mamma till Maximilian född 3mars,2011
    Bott i Nacka i snart 1år,är egen föredagare och har börjat jobba 1dag i veckan.

Glad påsk:)

• MalaC

Ja, det är mitt första barn, idag blir hon 10 dagar. Än så länge är allt fortfarande nytt och omtumlande men vi får mer och mer rutin på det hela :) Min man är hemma en vecka till sen få jag klara mig själv Förvånad

Hoppas ni har en skön påsk! 

• CissoJojje

Är 26 och fick mitt andra barn nu 11 april. En kille vid namn Mio. Dotter sen innan som född 090110 och heter Ella. Mina juveler...
    Bott i Nacka större delen av mitt liv, så kan mitt Nacka. Träffas gärna och tar en promenad eller två...
    Sista lediga dagen imorgon med hela familjen hemma. Sen börjar vardagen igen...

Trevligt påsk...

• lia27
    lilja1111 skrev 2011-04-23 21:01:49 följande:
    Hihi min lilla pojke på 3 år heter också maximilian.
    :) roligt

Malac. Jag tyckte att det var lite läskigt första dagarna men det går så bra så:)

Cissojojje
    Jag tyckter att det är jätte trisst att sambon börjar jobba imon igen...speciellt när man inte känner någon som bor i närheten.
  • lilja1111

Jag fyller 25 i höst så jag är i samma ålder som er iaf. Men så fort min lilla prinsessa är ute kan vi umgås och promenera tycket jag.

• CissoJojje

Jo, känns lite tråkigt att sambon ska börja jobba. Men nu kanske man kan sova lite på dagen oxå. Och kanske träffa er och ta en promenad i solen. î?
    Malac vart bor ni någonstans??

Trevlig tisdag

• MalaC

Jag bor i Alphyddan, vid Sickla köpkvarter så det är mest där jag rör mig nu. Var bor ni andra? Vilket bvc går ni till?

Jag har nyss fyllt 30, och min Linnea blir 2 veckor på torsdag.

Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?