• lilja1111

Mamma ledig i Nacka?

Jag väntar också bebis vilken dag som helst, bor också i saltängen, beckasinvägen.

• lilja1111

Jag har bf 23/4, alltså idag.
    I helgen ska vi äta påskmiddag med min mamma och hennes man, söndagen blir nog om vädret tillåter en sväng till björkvik med en engångsgrill och lite korv. Ni då?

• lilja1111

Ja just nu sitter jag i frisörstolen och blir ompysslad. Vill ha min lilla bebis nu!

• lilja1111

Jag fyller 25 i höst så jag är i samma ålder som er iaf. Men så fort min lilla prinsessa är ute kan vi umgås och promenera tycket jag.

• lilja1111

Min lilla tjej kom den 29:e april och nu är vi hemma och myser. Fruktansvärt skönt. Vi åkte hem den 30:e så vi har haft ganska många dagar hemma nu. Storebror vacklar mellan att han älskar nya syrran till att tycka att hon kan gå in i mammas mage igen. ;-p

• lilja1111

Sonen börjar också dagis på måndag, hör av er om ni ska ut så får vi se vart vi är.

• lilja1111

Hej tjejer! Nu har måndagen kört ihop sig för mig. Jag försöker hänga på nästa gång istället.

• lilja1111

Jag är gärna på en låång promenad imorgon om vädret tillåter. Kl 9 vid saltängens dagis? Eller 10?

Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?