Mamma ledig i Nacka?
Jag väntar också bebis vilken dag som helst, bor också i saltängen, beckasinvägen.
Jag väntar också bebis vilken dag som helst, bor också i saltängen, beckasinvägen.
Nej detta är mitt andra. har en son på 3 år.
Jag har bf 23/4, alltså idag.
I helgen ska vi äta påskmiddag med min mamma och hennes man, söndagen blir nog om vädret tillåter en sväng till björkvik med en engångsgrill och lite korv. Ni då?
Ja nu är de väldigt tungt. hoppas på att en rask promenad ska göra susen nu.
Ja just nu sitter jag i frisörstolen och blir ompysslad. Vill ha min lilla bebis nu!
Hihi min lilla pojke på 3 år heter också maximilian.
Jag fyller 25 i höst så jag är i samma ålder som er iaf. Men så fort min lilla prinsessa är ute kan vi umgås och promenera tycket jag.
Min lilla tjej kom den 29:e april och nu är vi hemma och myser. Fruktansvärt skönt. Vi åkte hem den 30:e så vi har haft ganska många dagar hemma nu. Storebror vacklar mellan att han älskar nya syrran till att tycka att hon kan gå in i mammas mage igen. ;-p
Tackar tackar.
Ja jag ska höra av mig absolut. Hur va Valborg för er?
Sonen börjar också dagis på måndag, hör av er om ni ska ut så får vi se vart vi är.
Jag är på om inget helt väldigt oväntat händer.
Hon är snart 4 månader.
Hej tjejer! Nu har måndagen kört ihop sig för mig. Jag försöker hänga på nästa gång istället.
Jag är gärna på en låång promenad imorgon om vädret tillåter. Kl 9 vid saltängens dagis? Eller 10?
Ja men kl 14 idag? Jag skriver ett privat meddelande till dig.