• lia27

Mamma ledig i Nacka?

Hej är nyssfyllda 29 och sedan 2v tillbaks mamma till en underbar pojke. Har inte bott  länge i Nacka och med det har inga bekanta som har barn el mammalediga på den här sidan av stan.
    Känns hur tråkigt som helst att fika och gå på promenader själv på dagarna...
    Ngn Mer????

• Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?
  • lia27

min 1a han är nu 6v:) såg att du hade 2a på väg nu:) grattis

• lia27

Namen så roligt:) Grattis då e våra pojkar jämngamla bara 4v mellan:) jag är ute o går nu, tar en runda nästan varje dag nu när vädret är fin.Vart ska du gå på BVC? Vi går till Forum..

• lia27

Hallå jag var inne och jobbade några timmar idag:) jepp vi bor precis vid parken så vi är ut och går nästan varje dag:) Bebis har varit lite grinig idag,ej gjort 2an sen igår kväll så vi får se om det blir ngt framåtkvällen...hoppas det..

Hur mår ni?

• lia27
    lilja1111 skrev 2011-04-21 22:24:46 följande:
    Jag väntar också bebis vilken dag som helst, bor också i saltängen, beckasinvägen.
    Men vad skoj ja bor oxå på beckasinvägen:)
  • lia27

Vad ska ni tjejer hitta på till helgen?
    Lilja när har du bf?

• lia27

Hej Malac roligt att du hitta hit:) Grattis till bebis:)

Mysigt med grillning:) vi ska också göra det imorgon.
    Tänkte om ni har tid nångon dag framöver någon vardag och ses ta en fika eller bara vara ute, grilla kanske:)
    Jag tänkte berätta lite om mig själv så att vi kan bekanta oss med varann.
    Fyllde 29 i mars, mamma till Maximilian född 3mars,2011
    Bott i Nacka i snart 1år,är egen föredagare och har börjat jobba 1dag i veckan.

Glad påsk:)

• lia27
    lilja1111 skrev 2011-04-23 21:01:49 följande:
    Hihi min lilla pojke på 3 år heter också maximilian.
    :) roligt

Malac. Jag tyckte att det var lite läskigt första dagarna men det går så bra så:)

Cissojojje
    Jag tyckter att det är jätte trisst att sambon börjar jobba imon igen...speciellt när man inte känner någon som bor i närheten.
Svar på tråden Mamma ledig i Nacka?