• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • ludan8

Jag vet inte om jag inbillar mej men det området jag testrollade så ser bristningarna inte lika röda ut... åhh hoppas!!

• Linda A

insåg precis att jag har så pass mycket bristningar över kroppen att de tar med flera timmar att rolla...Så kommer väl säkert bli att man ger upp snart istället, då är det
    Magen: från blygdbenet till revbenen
    å låren ner till vaden och rumpan, tuttarna mm..

• ludan8
    Linda A skrev 2011-04-08 19:55:21 följande:
    insåg precis att jag har så pass mycket bristningar över kroppen att de tar med flera timmar att rolla...Så kommer väl säkert bli att man ger upp snart istället, då är det
    Magen: från blygdbenet till revbenen
    å låren ner till vaden och rumpan, tuttarna mm..
    ungefär lika mkt som mej då, jag har iaf aldrig sett någon med så mkt bristningar som mej. värst är baksida o insida lår.. vaderna känns inte heller så himla kul..
    men kan du inte koncentrera dej på ett omr i taget.. t.ex om du fokuserar på magen först. jag känner iaf själv att det blir för mkt att hålla på o rolla hela jäkla kroppen när man har en liten ;)
  • Linda A
    ludan8 skrev 2011-04-09 09:31:46 följande:
    ungefär lika mkt som mej då, jag har iaf aldrig sett någon med så mkt bristningar som mej. värst är baksida o insida lår.. vaderna känns inte heller så himla kul..
    men kan du inte koncentrera dej på ett omr i taget.. t.ex om du fokuserar på magen först. jag känner iaf själv att det blir för mkt att hålla på o rolla hela jäkla kroppen när man har en liten ;)
    Ja, jag brukar få börja med halva magen, sen är jag helt slut i armarna, sen fortsätter jag med andra. <Men mot kvällen har jag insett att nästan hela dagen gått åt för att rolla. Men vill bli av med bristningarna på magen å insidan å bak om låren, de är dom som syns mest. Om jag lyckas med det fortsätter jag nog med resten av kroppen efter sommaren, om jag nu ens kommer våga gå å sola något haha :)
  • andra2

Nä men ser man på=O)
    Vad kul att läsa att fler ger sig på detta,

Tess här som driver bloggen www.iinova.stylesearch.se
    som handlar om just Dermarollningen.

Hur går det för er då??

Mina är knappt synbara längre=O)

Du som beställde från japan, var gör du det någonstans?
    vill kolla vad det är för rollers??

kram

• Linda A
    andra2 skrev 2011-04-12 15:31:04 följande:
    Nä men ser man på=O)
    Vad kul att läsa att fler ger sig på detta,

Tess här som driver bloggen www.iinova.stylesearch.se
    som handlar om just Dermarollningen.

Hur går det för er då??

Mina är knappt synbara längre=O)

Du som beställde från japan, var gör du det någonstans?
    vill kolla vad det är för rollers??

kram
    Brukar läsa din blogg :), den är kanon, och vilka bra resultat du fått med :)
  • Icycold

Jag har provat 1,5 mm i 5 dagar nu

• Linda A
    Icycold skrev 2011-04-15 15:57:16 följande:

Jag har provat 1,5 mm i 5 dagar nu

Märkt någon skillnad än? :)
  • hoopie

Vad betalar ni för era dermaroller? Är sugen på att köpa mig en sen när bebis har kommit osv.. Har ni dem speciella "salvorna" till? eller kan man ta vad som helst?

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?