• Anonym (Är sugen på tjej)

Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?

Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?

• Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?
  • Anonym
    Anonym (tjej i västerås) skrev 2011-04-27 17:03:50 följande:
    bor du också i västerås?
    nope, lite västerut från dig Glad

På Sylvia finns en tråd i forumet, "vi från FL" eller liknande...kika in!
  • Sephrenia

Testade i tonåren, kom inte innanför brallorna innan jag insåg att det inte va något för mig.. men nu vet jag iallafall att jag inte tänder på det ^^

• Anonym

Även jag är sjukt sugen på att testa tjej-sex; trots att jag har fast förhållande med en kille...

Men var fan letar men efter någon/ hur hittar man någon??

Och ska man bjuda in sambon??

• Anonym
    Anonym (sörmland) skrev 2011-04-18 17:07:00 följande:
    Då ska man åka iväg på torsdag för att ha3 kant Flört
    Kul! Nu blir jag lite avis Drömmer 
    Var det lika bra som i fantasin? 
  • Anonym (norr om sthlm)

Många likasinnade här! Jag har testat när jag var runt 20 flera gånger, men inte sedan dess. Har tänkt att det hörde till min lite vildare partytid...Men nu saknar jag det! Och kanske mer sex överhuvud taget. Sedan sista barnet är det rätt lugnt på den fronten här i huset. Får inte in rätta pirret och lusten. Och vi har pratat om att ha trekant, och han skulle även släppa iväg mig på egna äventyr. Känner dock att det känns väldigt obvious med en profil på Sylvia....

• Anonym (tjej i västerås)

oj, blir ju spännande det här. Undrar var det slutar

• Anonym (Jag vill!!)
    Anonym (Jag med!!) skrev 2011-04-27 13:22:31 följande:
    Har du någon specifik person som du är extra tend på eller är det just en fantasi som du vill göra med en kvinna?
    Har ingen specifik person jag är tänd på. Det är en fantasi jag haft länge. Hoppas jag får uppleva det nån dag...;)
  • Anonym (tjej i västerås)
    Anonym skrev 2011-04-27 17:20:40 följande:
    nope, lite västerut från dig Glad

På Sylvia finns en tråd i forumet, "vi från FL" eller liknande...kika in!
    hur hittar man tråden där?

hjälp
  • Anonym (Värmland)

regga er på sylvia.se där finns en FL-grupp där man kan diskutera fritt!

Boobiboo

Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?