• Anonym (Är sugen på tjej)

Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?

Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?

• Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?
  • Anonym
    Anonym (Jag vill!!) skrev 2011-05-09 21:40:56 följande:
    Har ingen specifik person jag är tänd på. Det är en fantasi jag haft länge. Hoppas jag får uppleva det nån dag...;)
    Jag har en speciell person jag är tänd på och har varit i flera år. Men det får nog stanna vid, en fantasi.
    Hon är gift precis som jag, och jag skulle aldrig, aldrig våga lägga in en stöt.
  • Anonym (tjej i västerås)
    Anonym skrev 2011-05-24 16:23:59 följande:
    Jag har en speciell person jag är tänd på och har varit i flera år. Men det får nog stanna vid, en fantasi.
    Hon är gift precis som jag, och jag skulle aldrig, aldrig våga lägga in en stöt.
    jo, gör det. Om du känner vibbar så är de säkert ömsesidiga
  • Anonym
    Anonym (tjej i västerås) skrev 2011-05-24 19:54:33 följande:
    jo, gör det. Om du känner vibbar så är de säkert ömsesidiga
    Jag kan ju prova att ge nån liten komplimang, bara det att så fort det kommer en liten chans att kommentera nåt så får jag tunghäfta och sen var det ögonblicket förbi.
  • batoka

jag vill

.. och som du ser är du inte ensam

• Anonym (v-ås)

Och jag blev nyligen singel och behöver inte ta hänsyn till en karl. Skulle grymt gärna vilja vara med en tjej men är väldigt osäker på min vikt. Finns det tjejer som gillar rejält runda tjejer? Kurvig, midja finns.

• HonSomLeverHärOchNu

Klart att det finns tjejer som gillar tjejer/kvinnor med kurvor!! precis som det finns kvinnor som gillar runda män och tvärt om, killar som tänder enormt på stora/runda/kramgoa tjejer....

Alla har vi olika syn på vad en "vacker" kropp är...  :D Och det är väl tur? att inte alla jagar samma sort menar jag... :D

• HonSomLeverHärOchNu
    Anonym skrev 2011-05-24 21:21:17 följande:
    Jag kan ju prova att ge nån liten komplimang, bara det att så fort det kommer en liten chans att kommentera nåt så får jag tunghäfta och sen var det ögonblicket förbi.
    Ta det när/om ni sitter en kväll och småpratar, kanske med lite vin?? Erfarenheten säger mig att det brukar gå lättare att sådana saker halkar ur en med lite vin i kroppen ;)
  • Anonym
    HonSomLeverHärOchNu skrev 2011-06-07 21:06:59 följande:
    Ta det när/om ni sitter en kväll och småpratar, kanske med lite vin?? Erfarenheten säger mig att det brukar gå lättare att sådana saker halkar ur en med lite vin i kroppen ;)
    Tyvärr så träffas vi aldrig privat sas. Men vardagliga orsaker gör att vi träffas nästan varje vardag.
    Jag får väl försöka haspla ur mig något trots att jag är nykter :o)
    Idag hade jag världens chans att säga något "trevligt", men som vanligt så tyckte jag att det kändes påfluget så jag sa inget.
  • Anonym (Jkpg)

Jag känner likadant. Har spanat på en tjej i snart 4 år. Vi gick i samma mammagrupp och hon är en riktigt pingla! Vi har kontakt lite då och då....häromdagen stötte vi på varandra på stan...snackade lite och hon bara stod där och var typ jättesnygg....suck....

Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?