Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?
Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?
Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?
jag vill
.. och som du ser är du inte ensam
Har varit nyfiken länge på tjejsex , men jag har sambo och barn.
Och jag blev nyligen singel och behöver inte ta hänsyn till en karl. Skulle grymt gärna vilja vara med en tjej men är väldigt osäker på min vikt. Finns det tjejer som gillar rejält runda tjejer? Kurvig, midja finns.
Klart att det finns tjejer som gillar tjejer/kvinnor med kurvor!! precis som det finns kvinnor som gillar runda män och tvärt om, killar som tänder enormt på stora/runda/kramgoa tjejer....
Alla har vi olika syn på vad en "vacker" kropp är... :D Och det är väl tur? att inte alla jagar samma sort menar jag... :D
Jag känner likadant. Har spanat på en tjej i snart 4 år. Vi gick i samma mammagrupp och hon är en riktigt pingla! Vi har kontakt lite då och då....häromdagen stötte vi på varandra på stan...snackade lite och hon bara stod där och var typ jättesnygg....suck....