Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?
Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?
Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?
Jag skulle oxå vilja ha en mysig stund med en tjej. Kanke ta lite på varnadr smaka lite och även kunna onanera ihop :)
regga er på sylvia.se där finns en FL-grupp där man kan diskutera fritt!
Det var fasligt vad många kvinnor där ute som vill testa, många trådar blir det..go for it. Att vara med en kvinna är underbart ;)
en tråd här ( finns fler )
www.familjeliv.se/Forum-9-280/m57555190.html
Är också nyfiken och är som många andra här i heteroförhållande. Tror tyvärr inte att min man skulle uppskatta det, men jag tycker att det vore härligt att prova...
Det är något som jag och min sambo har som gemensam fantasi. Men som någon skrev så är det ju svårt att finna kandidater.. Och det räcker ju kanske inte bara med att personen är en kvinna, man vill ju även "connecta" och känna sig attraherad av just den kvinnan. I mitt fall skulle ju även min sambo vilja vara med, inte nödvändigtvis "med", men i nåt hörn o tjuvkika i alla fall, och då kan det nog bli ännu svårare att finna nån.. Så vi lär nog helt enkelt få fortsätta att enbart fantisera! :/
min kille säger att han inte bryr sig om jag vill ha sex med tjejer, jag får ha det och berätta för honom elelr inte berätta det får jag välja själv söger han. Men jag har svårt att tro att det är sant, jag skulle vilja vara med på ett hörn omhan skulle ha sex med en annan kille (men det vill han dock absolut inte - vara med en kille alltså)