• Anonym (Är sugen på tjej)

Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?

Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?

• Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?
  • qenzo
    Anonym (gbg) skrev 2011-08-13 03:49:23 följande:
    Hm. Därför att jag verkar "gå hem" hos killar, har alltid gjort, men aldrig blivit stött på av en tjej. Aldrig någonsin. Till och med häromveckan då jag var p åen gaybar kom det fram bögar och gav komplimanger och flirtade så oass att min pojkvän började undra, men inte en enda lesbisk kom fram. Så jag tror att kriterierna är lite olika. För egen del vete fan varför. Som sagt, killar har alltid uppvaktat mig enormt mycket. Ser väl inte bi nog ut. Hur man nu ser ut som bi. Ser väl helt enkelt typiskt tjejig hetero ut. Fast jag vet att det finns lesbiska som ser ut så också...så då finns bara det kvar: inte nog attraktiv för tjejers smak?
    Fast.. varför skulle en tjej stöta på dig om du har sällskap med en man?
    Om du är singel, ute efter ragg, stöter du då på den man eller kvinna som du ser är i sällskap med någon annan?

Det finns dessutom inget utseende som gäer Lebb eller Bi. Den du minst anar kan vara antingen eller :) Så fortsätt du att se ut som du gör, men lämna grabben hemma om du söker ragg ;)
  • Anonym (gbg)
    qenzo skrev 2011-08-13 17:57:21 följande:
    Fast.. varför skulle en tjej stöta på dig om du har sällskap med en man?
    Om du är singel, ute efter ragg, stöter du då på den man eller kvinna som du ser är i sällskap med någon annan?

Det finns dessutom inget utseende som gäer Lebb eller Bi. Den du minst anar kan vara antingen eller :) Så fortsätt du att se ut som du gör, men lämna grabben hemma om du söker ragg ;)
    Jag stöter inte på någon, men killar stöter på mig, oavsett om pojkvännen är med. Samma vecka då vi var ute på ett straight ställe räknade vi till 6 män som började ragga på mig. Min pojkvän var med hela tiden (han är trevlig och artig och har egentligen inga problem med att det är så - och jag gör ingen grej av det).  Eftersom det alltid varit så kanske jag blivit lite "bortskämd". Men lesbiska verkar, om jag är singel eller ej, alltid totalignorera mig. Där fick man, haha.
  • Anonym (haha)

Gud vad jag längtat efter detta länge. Att ha sex med en tjej alltså. Jag har bara varit med killar. Och jag fantiserar inte så mycket, men gör jag det är det alltid om tjejer. Inget fel med killar, de är underbara. Men att ha sex med en tjej skulle vara så undebart. Tycker tjejer är så himla mycket snyggare/sexigare.

Har dock aldrig träffat någon tjej i verkligheten som jag känt att åh, henne skulle jag vilja ha sex med. Och jag har bara blivit kär i en tjej. Någonsin. Ändå är det tjejer som attraherar mig allra mest. Tjejer är fina!

• qenzo
    Anonym (gbg) skrev 2011-08-13 22:42:30 följande:
    Jag stöter inte på någon, men killar stöter på mig, oavsett om pojkvännen är med. Samma vecka då vi var ute på ett straight ställe räknade vi till 6 män som började ragga på mig. Min pojkvän var med hela tiden (han är trevlig och artig och har egentligen inga problem med att det är så - och jag gör ingen grej av det).  Eftersom det alltid varit så kanske jag blivit lite "bortskämd". Men lesbiska verkar, om jag är singel eller ej, alltid totalignorera mig. Där fick man, haha.
    Kanske är så att tjejerna väljer att avstå från dig istället för att dra igång ett ev drama?
    Prova utan killen... Det är mitt tips :)
  • Anonym (Är sugen på tjej)
    Anonym (haha) skrev 2011-08-13 23:16:43 följande:
    Gud vad jag längtat efter detta länge. Att ha sex med en tjej alltså. Jag har bara varit med killar. Och jag fantiserar inte så mycket, men gör jag det är det alltid om tjejer. Inget fel med killar, de är underbara. Men att ha sex med en tjej skulle vara så undebart. Tycker tjejer är så himla mycket snyggare/sexigare.

Har dock aldrig träffat någon tjej i verkligheten som jag känt att åh, henne skulle jag vilja ha sex med. Och jag har bara blivit kär i en tjej. Någonsin. Ändå är det tjejer som attraherar mig allra mest. Tjejer är fina!
    Vart bor du?;)
  • Platypus
    Anonym (gbg) skrev 2011-08-13 22:42:30 följande:
    PM:a en bild och jag ska fälla en nästan helt partisk bedömning

Tror att du bara haft otur helt enkelt för jag tror (liksom qenzo) att det lika mycket är insidan som räknas. Problemet är ju att man inte vill visa insidan på krogen (tror man blir utkastad då) utan då är det bara utsidan som gäller.
  • Anonym (jag med.)

Jag kan också visa mitt intresse här

• Anonym (mmm)

Jag går verkligen igång på tjejsex.
    Inte med strap-on:s eller ens med dildo... Men jag blir sjukt kåt när dom slickar varann och nafsar på varandras bröst. Det vill jag också göra :)

Har en kk som jag skulle vilja testa att ha sex tillsammans med en extra tjej.
    Men jag vill inte känna henne, och jag vill att hon ska ha samma snygga kropp som på filmerna. Annars vill jag inte... 

• Anonym (skellefteå)

Ingen norrlänning? Eller äre ba törmuttor häruppe?

• Variabla
    Anonym (skellefteå) skrev 2011-08-18 12:24:54 följande:
    Ingen norrlänning? Eller äre ba törmuttor häruppe?
    Inte för att jag gillar att bli kallad för torrmutta men jag är norrlänning ;)
Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?