Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?
Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?
Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?
Käre TS, jag är hetro och har testad tjejsex. Måste säga att det var väldigt bra, så jag kan rekommendera detta varmt. Sist jag såg en vacker tjej, var på torget, ja en massa snygga tjejer, bara säga hej.
Riktigt äckligt.
VARFÖR ska man ha sex med en av samma kön fast man är hetro?
Man blir ju äcklad av just det men själva homosexuella har jag inget emot, men varför mixar man när man är hetro?
Har funderat på vem jag skulle vilja vara med och plötsligt dyker hon upp! En tjej som jag träffade via jobbet men inte sett på länge. Idag bara kom hon och satte sig och fikade och pratade, så fin.
Jaa..men jag vet inte vart man skulle hitta en sån tjej. Gillar tjejer som ser "tjejiga" ut, alltså långt hår, smink osv :P Massa piercingar, tatueringar och så är inte min grej. Jag ser bra ut men är ganska mullig: en 44a-46a nertill och 40-42 upptill...Är 20+ och singel
Har försökt hitta en tjej till mig och min kille länge, men det är svårt via nätet.. Testat olika community, men det är svårt..
vart i landet bor ni?
entill som är intresserad :)
Bor i sthlm
Efter år av funderingar hände det i lördags. Drack vin m en väninna som jag fantiserat om ett tag. Helt plötsligt kysstes vi o smekte varandra. Kläderna åkte raskt av och vi hamnade på golvet med en av hennes leksaker, smakade hungrigt på och njöt av varandras kroppar. Det var inte alls som jag tänkt mig....det var mycket bättre! Vi kommer förmodligen inte att göra det igen av olika anledningar men jag kommer aldrig att ångra det..... Shit vad det var bra!!!