• Anonym (Är sugen på tjej)

Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?

Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?

• Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?
  • Anonym (vill med)

Vill med testa tjejsex men tror ej jag e attraktiv nog för det. ¤0 år och inte vackraste kroppen, men det är något som tänder mig massa bara tanken på det...

• Anonym (Skånetjej)
    Anonym (Är sugen på tjej) skrev 2011-07-28 23:18:41 följande:
    Vart bor fröken?
    Ja, stämmer jag bor ju i skåne, utanför malmö :)
  • Anonym (Spännande)
    Anonym (vill med) skrev 2011-08-01 12:52:40 följande:
    Vill med testa tjejsex men tror ej jag e attraktiv nog för det. ¤0 år och inte vackraste kroppen, men det är något som tänder mig massa bara tanken på det...
    Känner precis som du! Hur gammal är du? Jag är 36 snart. Jag söker inte en som skall vara attraktiv.. vill likom testa men min fästman skall vara med då :) Vill stilla min nyfikenhet.. och våga..Vart bor du? Vi bor närmre gbg.
  • Anonym (vill med)

Jag är 40 år och bor i gbg

• Anonym (gbg)

Jag testar gärna, är 35. Vet inte om jag är direkt oattraktiv, men det spelar kanske ingen roll? De flesta tror i alla fall att jag är tio år yngre.

• Anonym (Spännande)

Alla verkar vilja träffas men alla är ju anonyma så det är ju svårt!

• Anonym (gbg)
    Anonym (Spännande) skrev 2011-08-02 00:00:09 följande:
    Alla verkar vilja träffas men alla är ju anonyma så det är ju svårt!
    haha, ja.
  • Platypus
    Anonym (Skånetjej) skrev 2011-08-01 20:46:45 följande:
    Ja, stämmer jag bor ju i skåne, utanför malmö :)
    PM mig gärna om du vill
  • Anonym (örebro)
    Anonym (mama) skrev 2011-02-27 11:24:44 följande:
    vill oxå i örebro
    Jag bor i Örebro, och jag är också grymt sugen på att testa tjejsex. Jag har fått ok från min sambo. Bara jag inte har tjejsex varje kväll så är han ok med det...
  • Anonym (kh)
    Anonym (vill med) skrev 2011-08-01 12:52:40 följande:
    så känner jag med... Men är grymt tänd på tanken!
Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?