• Anonym

Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?

Jag har varit sugen på det här hur länge som helst. men jag skulle vilja testa med en lite äldre kvinna jag själv är i 20års åldern :)

• Anonym

Testa, ni kommer nog inte bli besvikna ;)

• Anonym
    Anonym (mama) skrev 2011-02-27 11:24:44 följande:
    vill oxå i örebro
    samma här Flört

regga er på vuxnaskriker.nu där får man prata fritt!
  • Anonym

Oj, tydligen en ratt vanlig fantasi/onskan trots att man har heteroforhallande. Det kanns ju valdigt skont! Nagon gang SKA jag testa, men mannen ar inte sa jattepigg om man sager sa... Kanns ju ganska ovart att riskera sitt forhallande for nagot man inte ens vet om man kommer gilla (aven om jag inte kan tanka mig att jag inte skulle gilla det! Flört). Sicket dilemma.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-13 17:37:09 följande:
    Oj, tydligen en ratt vanlig fantasi/onskan trots att man har heteroforhallande. Det kanns ju valdigt skont! Nagon gang SKA jag testa, men mannen ar inte sa jattepigg om man sager sa... Kanns ju ganska ovart att riskera sitt forhallande for nagot man inte ens vet om man kommer gilla (aven om jag inte kan tanka mig att jag inte skulle gilla det! Flört). Sicket dilemma.
    samma här
  • Anonym
    Anonym (Ja!) skrev 2011-04-17 23:57:11 följande:
    Det är något som jag och min sambo har som gemensam fantasi. Men som någon skrev så är det ju svårt att finna kandidater.. Och det räcker ju kanske inte bara med att personen är en kvinna, man vill ju även "connecta" och känna sig attraherad av just den kvinnan. I mitt fall skulle ju även min sambo vilja vara med, inte nödvändigtvis "med", men i nåt hörn o tjuvkika i alla fall, och då kan det nog bli ännu svårare att finna nån.. Så vi lär nog helt enkelt få fortsätta att enbart fantisera! :/
    Du har tur som har en karl som ar villig att lata dig i alla fall! Min ar inte intresserad for fem ore Rynkar på näsan
  • Anonym

min kille säger att han inte bryr sig om jag vill ha sex med tjejer, jag får ha det och berätta för honom elelr inte berätta det får jag välja själv söger han. Men jag har svårt att tro att det är sant, jag skulle vilja vara med på ett hörn omhan skulle ha sex med en annan kille (men det vill han dock absolut inte - vara med en kille alltså)

Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?