• Anonym

Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?

Har länge velat testa tjejsex, men min man vill inte det, så det blir tyvärr inte så..men gissa om jag blir lite extra låt när vi kolla på porrfilm med sånt innehåll

• Anonym

Hej! Jag finns på sylvia b.la...
    heter bethunderthemoon där ;)

Puss o kram

• Anonym
    Anonym (tjej i västerås) skrev 2011-04-27 16:45:46 följande:
    Hej
    Jag är gift och har det bra tillsammans med min man. Men jag är också helt galet sugen på att testa tjejsex. Det verkar så mjukt och gosigt. Antingen vill jag göra det själv, men kanske också i en trekant med min man.
    samma här! Glad
  • Anonym
    Anonym (tjej i västerås) skrev 2011-04-27 17:03:50 följande:
    bor du också i västerås?
    nope, lite västerut från dig Glad

På Sylvia finns en tråd i forumet, "vi från FL" eller liknande...kika in!
  • Anonym

Även jag är sjukt sugen på att testa tjej-sex; trots att jag har fast förhållande med en kille...

Men var fan letar men efter någon/ hur hittar man någon??

Och ska man bjuda in sambon??

• Anonym
    Anonym (sörmland) skrev 2011-04-18 17:07:00 följande:
    Då ska man åka iväg på torsdag för att ha3 kant Flört
    Kul! Nu blir jag lite avis Drömmer 
    Var det lika bra som i fantasin? 
  • Anonym
    Anonym (Jag vill!!) skrev 2011-05-09 21:40:56 följande:
    Har ingen specifik person jag är tänd på. Det är en fantasi jag haft länge. Hoppas jag får uppleva det nån dag...;)
    Jag har en speciell person jag är tänd på och har varit i flera år. Men det får nog stanna vid, en fantasi.
    Hon är gift precis som jag, och jag skulle aldrig, aldrig våga lägga in en stöt.
  • Anonym
    Anonym (tjej i västerås) skrev 2011-05-24 19:54:33 följande:
    jo, gör det. Om du känner vibbar så är de säkert ömsesidiga
    Jag kan ju prova att ge nån liten komplimang, bara det att så fort det kommer en liten chans att kommentera nåt så får jag tunghäfta och sen var det ögonblicket förbi.
  • Anonym
    HonSomLeverHärOchNu skrev 2011-06-07 21:06:59 följande:
    Ta det när/om ni sitter en kväll och småpratar, kanske med lite vin?? Erfarenheten säger mig att det brukar gå lättare att sådana saker halkar ur en med lite vin i kroppen ;)
    Tyvärr så träffas vi aldrig privat sas. Men vardagliga orsaker gör att vi träffas nästan varje vardag.
    Jag får väl försöka haspla ur mig något trots att jag är nykter :o)
    Idag hade jag världens chans att säga något "trevligt", men som vanligt så tyckte jag att det kändes påfluget så jag sa inget.
  • Anonym

Riktigt äckligt.

VARFÖR ska man ha sex med en av samma kön fast man är hetro?

Man blir ju äcklad av just det men själva homosexuella har jag inget emot, men varför mixar man när man är hetro?

• Anonym

vart i landet bor ni?
    entill som är intresserad :)

• Anonym

jag har testat det och det var grymt bra! skulle utan att tveka göra om det ;)

• Anonym

Men då är man väl inte hetro utan snarare bi?

Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?