Rolig tråd detta.....
Det är väl som så att alla är skyldiga att se till att man får sin orgasm?
Jag kan ju inte förvänta mig som man att en kvinna ska se till att jag kommer?
Och en kvinna kan väl inte heller bara förvänta sig att en man ska ge henne orgasm?
Utan, man måste ju själv se till att man blir tillfredställd. Och det bästa sättet är genom att prata med varandra och se till att den andre förstår vad man behöver, för att kunna få en orgasm.
Sen kan jag förstå att en del uppskattar penetrationssex mer än andra, men för min egen del, är det bara en ytterst liten del av sexet.
Jag har själv, som man, varit med om att komma väldigt fort emellanåt. Men det är ju oftast bara i början av ett förhållande, när allt är nytt. Alternativt när man är så otroligt upphetsad så att man helt enkelt inte kan hålla sig, och det borde ju ses som en komplimang till kvinnan, som gör att jag är så otroligt upphetsad så jag kommer väldigt fort.
Men i och med min utlösning så behöver inte sexet vara slut på något vis alls. Har inte kvinnan kommit innan, så är det ju bara att fortsätta smekas på de sätt som är lämpligt. Detta brukar ju bara resultera i att man som man är intresserad för ytterligare mer penetrationssex, om så önskas.
Men jag tror att det är som det mesta här i samhället, man har ju sina normer hur allt ska fungera.
Samlag enligt standard mall 1a:
Lite flörtande/hintar på dagen/kvällen.
Kramas, kyssas.
Förspel.
Penetrationssex.
Bägge får orgasm, samtidigt.
Efterspel ,och mysa.
Somna, (det är ju naturligtvis på kvällen, när man ändå har gått och lagt sig i sängen).