Tizzan skrev 2011-02-21 20:02:18 följande:
Ja som jag skrev så var det inte ett påhopp utan att se saken ur ett annat perspektiv och jag är fullkomligt nertaggad trots mitt svar! Dessutom är även mitt svar erfarenheter, vilket jag borde ha rätt att yttra mig om, som alla andra?
Tycker väldigt synd om dem som har problemet som sagt, och ännu mer om dom träffar tjejer/partners som tänker på ett sånt sätt som att han inte duger pga det.. I mina ögon duger inte den som känner så.. Har inte jag rätt till en åsikt?
För mig är ingen perfekt från början garanterat och det är så mkt mer som spelar in på hur sexet blir, men tillsammans finner man förmodligen ett "perfekt" resultat om båda är villiga att göra det ihop och tänka på varann och förstå varann mm!
Undrar hur många ggr jag skrev i förra inlägget att det var MIN syn på det, MINA tankar och åsikter och INGET påhopp.. Ändå ska jag tagga ner för att jag kommer med andra åsikter?
Men om en kille städigt kommer efter 1-2 minuter så tär även det på ett förhållande. Sexet har en jävligt står betydelse för att ett förhållande ska fungera.
Jo, klart du får yttra dej, ingen har sagt något annat. Men ditt sätt att skriva får dej att se hetsig ut.