• Anonym (Jossan)

Det här med för tidig utlösning

Har själv inte varit med någon kille som haft problem med det förutom enstaka missöden som nog de flesta råkar ut för.  Är bara lite nyfiken på vad ni har för erfarenheter av detta.

Hur snabbt har ni varit med om att det har gått för honom vid samlag? Nån minut eller har ni varit med om ännu kortare ?

• Svar på tråden Det här med för tidig utlösning
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (nu) skrev 2011-02-17 19:35:19 följande:
    Min man är tyvärr en av de som kommer fort. Ibland bara efter 10-15 juck och sen får han stanna till. Förspel och om han är riktigt upphetsad kan det räcka med att han kommer in, drar ett juck och sen måste han stoppa. Sjukt jobbigt, särskilt som jag verkligen älskar låååånga kn*ll. Kommer nog aldrig få uppleva det igen... drömmer ibland fantasier om att vara med mitt ex som kunde hålla på läääänge, han hade svårt att komma i början, men inte efter ett tag i vår relation. Vi kunde nog köra på i 30 min iallafall. Jag kommer alltid bäst och skönast vid penetration, kommer nog aldrig uppleva det  med min man tyvärr
    Räcker det med att han stoppar upp en stund eller måste han backa ur dig för att det inte ska gå ?
  • Anonym (Jossan)

Puffar lite

• 1735
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:27:46 följande:
    I början tyckte han det var lite skämmigt, det märkte man, och då kompenserade han han med att gå ner på mig.
    Sen blev han mer självisk, så när han var klart, var allt klart. Om jag frågade eller försökte ge lite initativ på att fortsätta så blev han bara irriterad =P Aja, jag dumpade honom till slut iallafall!
    Anonym (usch) skrev 2011-02-15 21:22:24 följande:
    Haha vad tråkigt, var ni tillsammans länge? Fick du någonsin chans att komma?
    2 år nästan.. fattar inte vad jag gjorde med honom, men visst är man ofta efterklok. Självklart fanns det mer problem i förhållandet än hans dåliga uthållighet i sängen dårå ;p
    Har exakt samma problem med min kille :/ han kommer för tidigt 8 av 10 ggr. en gång tog det 20 sek sen var han "klar" och det var jättefrustrerande för han ville inte ligga senare igen även fast han mycket väl visste att jag ville och han har inga problem att få upp den igen en halvtimma senare så det är inga sånna problem. men förstår inte varför han skulle vara så självisk för sån har han fortsatt att vara :(
  • Anonym (usch)
    1735 skrev 2011-02-20 22:47:35 följande:
    Har exakt samma problem med min kille :/ han kommer för tidigt 8 av 10 ggr. en gång tog det 20 sek sen var han "klar" och det var jättefrustrerande för han ville inte ligga senare igen även fast han mycket väl visste att jag ville och han har inga problem att få upp den igen en halvtimma senare så det är inga sånna problem. men förstår inte varför han skulle vara så självisk för sån har han fortsatt att vara :(
    Kan ha inte tillfredsställa dig på andra sätt då? Oralsex, smeksex? Kanske kan vara en idé att du får orgasm innan han kommer så gör det inget om det går lite fort för honom sen??
    Låter väldigt själviskt av honom, tror inte det kommer funka i längden med ett sånt sexliv som ni har nu...
  • Anonym

Nu för tiden så är det inga problem med sånt. man får nästan tvinga sig till att komma. Det är sammandragningarna
    i musen som kan ibland krama igång en orgasm. annars får man pumpa på stenhårt för att komma.Det är en skön känsla att känna o höra sin tjej komma. efter det kan man ta det lugnt och jobba på sin egen orgasm. när man blivit lite till åren (nästan 50) så tar det sin tid innan man kan ladda om pistolen igen. Därför är det bäst att träffa mitt i prick på första skottet. hehe... ;D

• Alighieri

Är inte detta ett ungdomsproblem? Och i unga år är det ju inte ngt problem att få stånd igen efter någon minut.
    Sedan vill jag rikta en fråga till ovanst skribent:  "tar tid att ladda om"  ; hur mycket är det :10 min, 30 min eller flera timmar?

För mig var det så hår  18-35   - två utlösningar på samma stånd
    35-45 - fem -10 minuter

+ 45  _: 10 - 30 min.

• 1735
    Anonym (usch) skrev 2011-02-20 23:09:23 följande:
    Kan ha inte tillfredsställa dig på andra sätt då? Oralsex, smeksex? Kanske kan vara en idé att du får orgasm innan han kommer så gör det inget om det går lite fort för honom sen??
    Låter väldigt själviskt av honom, tror inte det kommer funka i längden med ett sånt sexliv som ni har nu...
    Jag har jättesvårt att få orgasm faktiskt, tror det bara har hänt en enstaka gång. menar om han ochjag skulle ligga en gång till efteråt så skulle han hålla sig i allafall 20 minuter och förstår då inte varaför han inte vill köra en andra gång ens för min skull :/
    tror faktiskt inte heller att det kommer att fungera i längden om det ska vara såhär men jag är jättekär i honom och vet inte alls hur jag ska ta mig till :/
  • Anonym

Om jag var i TS situation skulle jag allvarligt talat dumpa killen. Jag har haft förhållanden med såna killar och det blir liksom bara marginellt bättre med en massa övning. Så frustrerande!
    Det finns gott om karlar som vet vad de gör - välj en sån istället. Eller gilla det tråkiga läget...

• Anonym (40-åring)
    Anonym (Vev) skrev 2011-02-15 21:15:02 följande:
    Jag dejtade en kille som kom under förspelet, helt utan beröring på pillevicken xD
    Väldigt pinsamt för hans del!
    Hände mig ett par gånger i början... Okej, inte helt utan beröring, men nästan Flört

Men vaf-n. Jag har alltid försökt kompensera på andra sätt. Efter 3-4 orgasmer med fingrar och tunga så brukade kvinnorna tigga om att jag skulle stoppa in den så det blev överstökat! Tungan uteSkrattande
  • Anonym
    Anonym (40-åring) skrev 2011-02-21 16:59:58 följande:
    Hände mig ett par gånger i början... Okej, inte helt utan beröring, men nästan Flört

Men vaf-n. Jag har alltid försökt kompensera på andra sätt. Efter 3-4 orgasmer med fingrar och tunga så brukade kvinnorna tigga om att jag skulle stoppa in den så det blev överstökat! Tungan uteSkrattande
    Tunga och fingrar är väl bra men det kompenserar aldrig för tidig utlösning, i synnerhet inte i ett förhållande. De flesta killar jag har varit med har fixat både bra oralsex och långa samlag. Varför skulle någon tjej med valmöjligheter nöja sig med mindre?
Svar på tråden Det här med för tidig utlösning