• Anonym (Jossan)

Det här med för tidig utlösning

Har själv inte varit med någon kille som haft problem med det förutom enstaka missöden som nog de flesta råkar ut för.  Är bara lite nyfiken på vad ni har för erfarenheter av detta.

Hur snabbt har ni varit med om att det har gått för honom vid samlag? Nån minut eller har ni varit med om ännu kortare ?

• Svar på tråden Det här med för tidig utlösning
  • Anonym (Panna)
    Anonym (Jossan) skrev 2011-02-15 21:21:37 följande:
    Hur reagerade han när det hände så ihållande?
     Led han av det eller tyckte han att det räckte för honom ?
    I början tyckte han det var lite skämmigt, det märkte man, och då kompenserade han han med att gå ner på mig.
    Sen blev han mer självisk, så när han var klart, var allt klart. Om jag frågade eller försökte ge lite initativ på att fortsätta så blev han bara irriterad =P Aja, jag dumpade honom till slut iallafall!
    Anonym (usch) skrev 2011-02-15 21:22:24 följande:
    Haha vad tråkigt, var ni tillsammans länge? Fick du någonsin chans att komma?
    2 år nästan.. fattar inte vad jag gjorde med honom, men visst är man ofta efterklok. Självklart fanns det mer problem i förhållandet än hans dåliga uthållighet i sängen dårå ;p
  • Anonym (usch)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:27:46 följande:
    I början tyckte han det var lite skämmigt, det märkte man, och då kompenserade han han med att gå ner på mig.
    Sen blev han mer självisk, så när han var klart, var allt klart. Om jag frågade eller försökte ge lite initativ på att fortsätta så blev han bara irriterad =P Aja, jag dumpade honom till slut iallafall!
    2 år nästan.. fattar inte vad jag gjorde med honom, men visst är man ofta efterklok. Självklart fanns det mer problem i förhållandet än hans dåliga uthållighet i sängen dårå ;p
    Ja men det var rätt... själviska killar klarar man sig bra utan! =)
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:27:46 följande:
    Du beskriver att han blev mer självisk senare, men var han fortfarande go vid förspel och så eller blev det hopp i säng, missionären, ett par juck och han var klar ?
  • Anonym (Panna)
    Anonym (Jossan) skrev 2011-02-15 21:34:04 följande:
    Du beskriver att han blev mer självisk senare, men var han fortfarande go vid förspel och så eller blev det hopp i säng, missionären, ett par juck och han var klar ?
    I början vare ju såklart mer förspel & mysigt även fast han kom snabbt, men med tiden dog allt, och han blev bara plain självisk. Jag vart ju inte direkt upphetsad den senare tiden heller. Nä usch, tur att jag bojkottade honom! Nu har jag ett underbart sexliv :D
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:43:15 följande:
    I början vare ju såklart mer förspel & mysigt även fast han kom snabbt, men med tiden dog allt, och han blev bara plain självisk. Jag vart ju inte direkt upphetsad den senare tiden heller. Nä usch, tur att jag bojkottade honom! Nu har jag ett underbart sexliv :D
    Vad roligt att det blev funkar bra nu istället.
    Det måste ju ha känts helt meningslöst  för dig att ha sex med den förra eftersom han slutade göra det mysigt för dig. Måste ju ha känts som att bara ställa upp antar jag.
  • Anonym (Panna)
    Anonym (Jossan) skrev 2011-02-15 21:51:02 följande:
    Vad roligt att det blev funkar bra nu istället.
    Det måste ju ha känts helt meningslöst  för dig att ha sex med den förra eftersom han slutade göra det mysigt för dig. Måste ju ha känts som att bara ställa upp antar jag.
    Jo, det kändes ju riktigt värdelöst egentligen. Det kändes som att jag var hans "tivoli", eller vad man nu ska säga.
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:55:51 följande:
    Jo, det kändes ju riktigt värdelöst egentligen. Det kändes som att jag var hans "tivoli", eller vad man nu ska säga.
    *skrattar gott åt jämförelsen med ett tivoli*
  • Anonym (Panna)
    Anonym (Jossan) skrev 2011-02-15 21:59:06 följande:
    *skrattar gott åt jämförelsen med ett tivoli*
    Haha, bästa förklaringen jag kan komma med xD men ey, poffpoff, inga fler som varit med om något liknande?
  • Anonym (Vev)
    Anonym (Jossan) skrev 2011-02-15 21:19:10 följande:
    Det trodde jag knappt kunde hända. Vad gjorde ni, var pillevicken bara i luften och sköt av utan beröring ??

Typ lite kyss och smek, men inget fokus på nedre regionen. 

• Anonym (nu)

Min man är tyvärr en av de som kommer fort. Ibland bara efter 10-15 juck och sen får han stanna till. Förspel och om han är riktigt upphetsad kan det räcka med att han kommer in, drar ett juck och sen måste han stoppa. Sjukt jobbigt, särskilt som jag verkligen älskar låååånga kn*ll. Kommer nog aldrig få uppleva det igen... drömmer ibland fantasier om att vara med mitt ex som kunde hålla på läääänge, han hade svårt att komma i början, men inte efter ett tag i vår relation. Vi kunde nog köra på i 30 min iallafall. Jag kommer alltid bäst och skönast vid penetration, kommer nog aldrig uppleva det  med min man tyvärr

Svar på tråden Det här med för tidig utlösning