• Anonym

Det här med för tidig utlösning

Nu för tiden så är det inga problem med sånt. man får nästan tvinga sig till att komma. Det är sammandragningarna
    i musen som kan ibland krama igång en orgasm. annars får man pumpa på stenhårt för att komma.Det är en skön känsla att känna o höra sin tjej komma. efter det kan man ta det lugnt och jobba på sin egen orgasm. när man blivit lite till åren (nästan 50) så tar det sin tid innan man kan ladda om pistolen igen. Därför är det bäst att träffa mitt i prick på första skottet. hehe... ;D

• Anonym

Om jag var i TS situation skulle jag allvarligt talat dumpa killen. Jag har haft förhållanden med såna killar och det blir liksom bara marginellt bättre med en massa övning. Så frustrerande!
    Det finns gott om karlar som vet vad de gör - välj en sån istället. Eller gilla det tråkiga läget...

• Anonym
    Anonym (40-åring) skrev 2011-02-21 16:59:58 följande:
    Hände mig ett par gånger i början... Okej, inte helt utan beröring, men nästan Flört

Men vaf-n. Jag har alltid försökt kompensera på andra sätt. Efter 3-4 orgasmer med fingrar och tunga så brukade kvinnorna tigga om att jag skulle stoppa in den så det blev överstökat! Tungan uteSkrattande
    Tunga och fingrar är väl bra men det kompenserar aldrig för tidig utlösning, i synnerhet inte i ett förhållande. De flesta killar jag har varit med har fixat både bra oralsex och långa samlag. Varför skulle någon tjej med valmöjligheter nöja sig med mindre?
  • Anonym

Men varför är det så fruktansvärt hemskt av en tjej att välja bort en man som har det här problemet? Män har väl också preferenser som avgör vilka tjejer som duger i slutändan.
    Jag har varit med flera män som har haft för tidig utlösning. Trots att vi har jobbat på det har det inte blivit särskilt mycket bättre, så jag tror inte att det går att få fantastiska förändringar på den punkten. Och då säger jag tack och hej. Jag kan inte tänka mig att leva utan tillfredställande samlag.

Ang. att en del av problemet är tjejerna, för att de inte släpper till tillräckligt ofta. -Va? Ska tjejer ha sex när de inte känner för det för att det passar killarna bra? De kan väl träna start och stopp med fröken höger as far as I'm concerned...

• Anonym

Jag tycker inte särskilt synd om den stackars karln om han inte har ansträngt sig för att förbättra sitt problem (t.o.m. innan).
    Jag använder knipkulor,  opererade mina blygdläppar för att bli snyggare, håller på med yoga för att bli vig och håller mig snygg (vilket egentligen är ett deltidsjobb i sig) bara för att bli en bra älskarinna. Därtill har jag läst en massa litteratur om sextekniker, utvärderat leksaker och lärt mig kontrollera min kropp bättre.
    Varför ska man då förvänta sig mindre av karlarna? För att de är födda offer, antar jag...

Svar på tråden Det här med för tidig utlösning