• Anonym (Jossan)

Det här med för tidig utlösning

Har själv inte varit med någon kille som haft problem med det förutom enstaka missöden som nog de flesta råkar ut för.  Är bara lite nyfiken på vad ni har för erfarenheter av detta.

Hur snabbt har ni varit med om att det har gått för honom vid samlag? Nån minut eller har ni varit med om ännu kortare ?

• Svar på tråden Det här med för tidig utlösning
  • Anonym (frustrerande)

jag dejtade en kille som kom efter två juck (med kondom), sen var man alltid tvungen att ligga med honom en liten stund därefter, då funkade det lite längre. men det hela var rätt tröttsamt och frustrerande.

fast annars tycker jag att det är bra om killen inte kan hålla i en evighet, 10-15 minuter är lagom, fast jag är kanske lite tråkig. eller så har jag nån konstig bild av att folk har sex flera timmar, hela nätter.

• Anonym (usch)
    Anonym (frustrerande) skrev 2011-02-15 21:04:51 följande:
    jag dejtade en kille som kom efter två juck (med kondom), sen var man alltid tvungen att ligga med honom en liten stund därefter, då funkade det lite längre. men det hela var rätt tröttsamt och frustrerande.

fast annars tycker jag att det är bra om killen inte kan hålla i en evighet, 10-15 minuter är lagom, fast jag är kanske lite tråkig. eller så har jag nån konstig bild av att folk har sex flera timmar, hela nätter.
    Ja men usch... två-jucks killarna går bort helt! Som tur är har jag aldrig träffat nån kille som haft problem med att komma för tidigt en längre tid. Kan vara nån gång i början när han är nervös och så... men annars så har sånt alltid gett med sig efter ett tag och då har han kunnat hålla sig tills jag är nöjd iaf =)

Har ni tjejer aldrig problem med att hålla er?
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (frustrerande) skrev 2011-02-15 21:04:51 följande:

Hela nätter är inget för mig heller. Har aldrig varit i närheten ens...
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (usch) skrev 2011-02-15 21:08:27 följande:
    Ja men usch... två-jucks killarna går bort helt! Som tur är har jag aldrig träffat nån kille som haft problem med att komma för tidigt en längre tid. Kan vara nån gång i början när han är nervös och så... men annars så har sånt alltid gett med sig efter ett tag och då har han kunnat hålla sig tills jag är nöjd iaf =)

Nej, det är inget jag haft problem med.
  • Anonym (frustrerande)

Anonym (usch) skrev 2011-02-15 21:08:27 följande:

jo, ibland, när jag är ovanpå. och det är rätt trist för jag kan bara komma en gång, och när jag kommit så vill jag inte hålla på så länge till..
  • Anonym (Vev)

Jag dejtade en kille som kom under förspelet, helt utan beröring på pillevicken xD
    Väldigt pinsamt för hans del!

• Anonym (Panna)

Jag hade ett förhållande med en kille som kom efter 1-3minuter, varje gång. Det slog aldrig fel.
    Det var liksom, av med kläder, missionären, juck juck, klart! Sjukt tråkigt till slut. Och för att tillägga ville denna kille aldrig någonsin kyssas med tungan. Bara en massa torra pussar.

• Anonym (Jossan)
    Anonym (Vev) skrev 2011-02-15 21:15:02 följande:
    Jag dejtade en kille som kom under förspelet, helt utan beröring på pillevicken xD
    Väldigt pinsamt för hans del!
    Det trodde jag knappt kunde hända. Vad gjorde ni, var pillevicken bara i luften och sköt av utan beröring ??
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:18:15 följande:
    Jag hade ett förhållande med en kille som kom efter 1-3minuter, varje gång. Det slog aldrig fel.
    Det var liksom, av med kläder, missionären, juck juck, klart! Sjukt tråkigt till slut. Och för att tillägga ville denna kille aldrig någonsin kyssas med tungan. Bara en massa torra pussar.
    Hur reagerade han när det hände så ihållande?
     Led han av det eller tyckte han att det räckte för honom ?
  • Anonym (usch)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:18:15 följande:
    Haha vad tråkigt, var ni tillsammans länge? Fick du någonsin chans att komma?
Svar på tråden Det här med för tidig utlösning