Inlägg från: Anonym (usch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (usch)

Det här med för tidig utlösning

Anonym (frustrerande) skrev 2011-02-15 21:04:51 följande:
    jag dejtade en kille som kom efter två juck (med kondom), sen var man alltid tvungen att ligga med honom en liten stund därefter, då funkade det lite längre. men det hela var rätt tröttsamt och frustrerande.

fast annars tycker jag att det är bra om killen inte kan hålla i en evighet, 10-15 minuter är lagom, fast jag är kanske lite tråkig. eller så har jag nån konstig bild av att folk har sex flera timmar, hela nätter.
    Ja men usch... två-jucks killarna går bort helt! Som tur är har jag aldrig träffat nån kille som haft problem med att komma för tidigt en längre tid. Kan vara nån gång i början när han är nervös och så... men annars så har sånt alltid gett med sig efter ett tag och då har han kunnat hålla sig tills jag är nöjd iaf =)

Har ni tjejer aldrig problem med att hålla er?
  • Anonym (usch)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:18:15 följande:
    Jag hade ett förhållande med en kille som kom efter 1-3minuter, varje gång. Det slog aldrig fel.
    Det var liksom, av med kläder, missionären, juck juck, klart! Sjukt tråkigt till slut. Och för att tillägga ville denna kille aldrig någonsin kyssas med tungan. Bara en massa torra pussar.
    Haha vad tråkigt, var ni tillsammans länge? Fick du någonsin chans att komma?
  • Anonym (usch)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:27:46 följande:
    I början tyckte han det var lite skämmigt, det märkte man, och då kompenserade han han med att gå ner på mig.
    Sen blev han mer självisk, så när han var klart, var allt klart. Om jag frågade eller försökte ge lite initativ på att fortsätta så blev han bara irriterad =P Aja, jag dumpade honom till slut iallafall!
    Anonym (usch) skrev 2011-02-15 21:22:24 följande:
    Haha vad tråkigt, var ni tillsammans länge? Fick du någonsin chans att komma?
    2 år nästan.. fattar inte vad jag gjorde med honom, men visst är man ofta efterklok. Självklart fanns det mer problem i förhållandet än hans dåliga uthållighet i sängen dårå ;p
    Ja men det var rätt... själviska killar klarar man sig bra utan! =)
  • Anonym (usch)
    1735 skrev 2011-02-20 22:47:35 följande:
    Har exakt samma problem med min kille :/ han kommer för tidigt 8 av 10 ggr. en gång tog det 20 sek sen var han "klar" och det var jättefrustrerande för han ville inte ligga senare igen även fast han mycket väl visste att jag ville och han har inga problem att få upp den igen en halvtimma senare så det är inga sånna problem. men förstår inte varför han skulle vara så självisk för sån har han fortsatt att vara :(
    Kan ha inte tillfredsställa dig på andra sätt då? Oralsex, smeksex? Kanske kan vara en idé att du får orgasm innan han kommer så gör det inget om det går lite fort för honom sen??
    Låter väldigt själviskt av honom, tror inte det kommer funka i längden med ett sånt sexliv som ni har nu...
  • Anonym (usch)
    Anonym skrev 2011-02-21 20:07:04 följande:
    Men varför är det så fruktansvärt hemskt av en tjej att välja bort en man som har det här problemet? Män har väl också preferenser som avgör vilka tjejer som duger i slutändan.
    Jag har varit med flera män som har haft för tidig utlösning. Trots att vi har jobbat på det har det inte blivit särskilt mycket bättre, så jag tror inte att det går att få fantastiska förändringar på den punkten. Och då säger jag tack och hej. Jag kan inte tänka mig att leva utan tillfredställande samlag.

Ang. att en del av problemet är tjejerna, för att de inte släpper till tillräckligt ofta. -Va? Ska tjejer ha sex när de inte känner för det för att det passar killarna bra? De kan väl träna start och stopp med fröken höger as far as I'm concerned...
    Håller med... vi tjejer kan ju inte ha otillfredsställande samlag bara för att vi tycker synd om killen! Och att ställa upp är ju helt fel... killen kan väl runka?
    Det här med för tidig utlösning kan nog vara jobbigt, men killarna får ju orgasm iaf! Tänk på hur MÅNGA kvinnor som ALDRIG får orgasm... dem tycker jag synd om !
  • Anonym (usch)
    Anonym skrev 2011-02-21 21:13:51 följande:
    Jag tycker inte särskilt synd om den stackars karln om han inte har ansträngt sig för att förbättra sitt problem (t.o.m. innan).
    Jag använder knipkulor,  opererade mina blygdläppar för att bli snyggare, håller på med yoga för att bli vig och håller mig snygg (vilket egentligen är ett deltidsjobb i sig) bara för att bli en bra älskarinna. Därtill har jag läst en massa litteratur om sextekniker, utvärderat leksaker och lärt mig kontrollera min kropp bättre.
    Varför ska man då förvänta sig mindre av karlarna? För att de är födda offer, antar jag...
    Tycker inte heller ett dugg synd om karlarna!
Svar på tråden Det här med för tidig utlösning