Inlägg från: Anonym (Vev) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vev)

Det här med för tidig utlösning

Jag dejtade en kille som kom under förspelet, helt utan beröring på pillevicken xD
    Väldigt pinsamt för hans del!

• Anonym (Vev)
    Anonym (Jossan) skrev 2011-02-15 21:19:10 följande:
    Det trodde jag knappt kunde hända. Vad gjorde ni, var pillevicken bara i luften och sköt av utan beröring ??

Typ lite kyss och smek, men inget fokus på nedre regionen. 

• Anonym (Vev)
    Anonym (40-åring) skrev 2011-02-21 16:59:58 följande:
    Hände mig ett par gånger i början... Okej, inte helt utan beröring, men nästan Flört

Men vaf-n. Jag har alltid försökt kompensera på andra sätt. Efter 3-4 orgasmer med fingrar och tunga så brukade kvinnorna tigga om att jag skulle stoppa in den så det blev överstökat! Tungan uteSkrattande
    Haha. Men alltså, är det inte lite pinsamt egentligen?

Jag vet ju inte eftersom jag är tjej, men vad jag kunde se på den killen det hände för så skämdes han rejält.
  • Anonym (Vev)
    Tizzan skrev 2011-02-21 19:33:18 följande:
    Känns lite som att den här tråden gör narr av de stackars grabbar som har problemet.. Och nej, jag hoppar inte på nån men saken kan ses ur olika perspektiv!
    Det är garanterat ett helvete för dom, och dom är givetvis väl medvetna om sitt problem! Dom är långt ifrån glada eller nöjda och mår nog ännu mer skit än tjejen som ligger i sängen och inte "hann vara med"
    Kanske aka vi tjejer ge fan i att va så egoistiska och tänka att vår partner är kass om han har problemet.. Kanske hjälper de att visa att det inte gör nåt och uppskatta det som är.. Då kanske den stackarn kan lära sig att slappna av tillslut och inte vara rädd för att komma tidigt och därav går det bättre.. Sen är det väl ändå majoriteten av oss tjejer som "släpper till" för sällan?? Det ökar ju ännu mer "sprut-risk" för karln som så snällt väntat på att vi ska vilja ha dom i sängen?!
    Som sagt, bara ett annat perspektiv.. Men jag tror stenhårt på att dom mår sämre av att komma snabbt än dem som har svårt att komma (vilket många tjejer faktiskt har) och vad är egentligen "rätt"?? Jag hade aldrig velat ha nån som aldrig kom.. Skulle känna mig as-kass på "mitt jobb" ju.. Så hur känner då dom grabbar sig av att inte kunna ge tjejen tillräckligt? Värdelösa såklart.. Vilket ökar prestantionsångesten vilket förstör ännu mer.. Min teori, kanske bättre att dom får lite självkänsla och att dom får känna att dom duger så kanske man tillsammans kan bygga upp det därefter! Och framförallt, lära sig varandra och mötas på rätt tillfälle! För de kallar jag sexliv!!
    Men herre gud.. Nu var det ju inte tips och råd någon frågade om, utan andras erfarenheter av detta..
    Tagga ner
  • Anonym (Vev)
    Tizzan skrev 2011-02-21 20:02:18 följande:
    Ja som jag skrev så var det inte ett påhopp utan att se saken ur ett annat perspektiv och jag är fullkomligt nertaggad trots mitt svar! Dessutom är även mitt svar erfarenheter, vilket jag borde ha rätt att yttra mig om, som alla andra?
    Tycker väldigt synd om dem som har problemet som sagt, och ännu mer om dom träffar tjejer/partners som tänker på ett sånt sätt som att han inte duger pga det.. I mina ögon duger inte den som känner så.. Har inte jag rätt till en åsikt?
    För mig är ingen perfekt från början garanterat och det är så mkt mer som spelar in på hur sexet blir, men tillsammans finner man förmodligen ett "perfekt" resultat om båda är villiga att göra det ihop och tänka på varann och förstå varann mm!

Undrar hur många ggr jag skrev i förra inlägget att det var MIN syn på det, MINA tankar och åsikter och INGET påhopp.. Ändå ska jag tagga ner för att jag kommer med andra åsikter?
    Men om en kille städigt kommer efter 1-2 minuter så tär även det på ett förhållande. Sexet har en jävligt står betydelse för att ett förhållande ska fungera.
    Jo, klart du får yttra dej, ingen har sagt något annat. Men ditt sätt att skriva får dej att se hetsig ut.
  • Anonym (Vev)

Äh, "problem"? Vet inte om du har vart tillsammans med en "kvickis", men det är jävligt tråkigt. Och när man är i ett sånt förhållande så funderar man faktiskt på om det ska vara så. Lite skönt för en annan också att kunna läsa att andra har vart med om samma och har liknande tankar.

Om du en Kvickis har vart här inne och läst så kanske inte det var några stärkande ord han hittade här, men samtidigt så måste väl andra få utbyta erfarenheter..

• Anonym (Vev)
    Tizzan skrev 2011-02-21 20:40:20 följande:
    Kan tyvärr inte citera med mobilen men anonym (vev): det är klart att det tär på förhållandet om det inte funkar men ju mer frustrerad man blir på det desto sämre lär det väl bli? Och det var fortfarande inte det som var min "poäng" var att framhäva att jag tror starkt att det här är ett helvete för den stackars grabben som har problemet och att även om han inte kan duga för vissa, så behöver inte han få "uppfattningen" att han inte duger alls.. Man kan garanterat lösa det problemet ihop om man passar ihop helt enkelt..
    Jag tycker inte jag lät speciellt hetsig för att jag "försvarade" en annan version och synvinkel, men kände mig aningen "påhoppad" av att direkt få en tillsägelse att "tagga ner"
    Jag tillhör den sorten som kan ha en annan åsikt och ändå "förstå" den åsikt jag inte tycker lika mkt om, utan att hetsa upp mig för det.. Som sagt har alla rätt att känna och tycka som dom vill och det stör mig inte.. Och jag retar definitivt inte upp mig på det bara för att jag tycker annat ;)
    Ja, ger man personen ifråga hintar om att man tycker att sexet är uselt pga hans tidiga utlösning så tror jag ju definitivt inte att det gör saken bättre, där kan jag hålla med dej.

Förmodligen så läser vi olika, och i text så ligger ju allt i betraktarens öga.
  • Anonym (Vev)
    Tizzan skrev 2011-02-21 21:00:03 följande:
    Klart att allt ligger i betraktarens öga men sen är vi alla olika och inte bara i vad vi tycker och tänker.. Men sen är det ibland lätt att dra förhastade slutsatser av de man läser, det kan vi alla också göra!

Som sagt, jag är inte ute efter nån hetsig diskussion eller att bråka, jag yttrade min åsikt på den plan jag ser det..
    Även om jag tycker det skulle se ut som "mobbning" eller "elakt" vad nån här säger, så får dom självfallet tycka och tänka och känna som dom vill ;) det irriterar mig inte utan fick mig bara att säga hur jag ser på det..

Jag skulle också kunna säga de många har sagt om de va så jag kände osv.. Och jag förstår varför det sägs och tycks så.. Ser det ur er synvinkel och kan förstå till Max.. Men ser det också ur min synvinlel och säger mitt, samtidigt som jag försöker se de ur den stackars Karlns synvinkel och förstå honom ;)

Fick jag fram de jag ville nu tro? Haha
    Ja, men nu fick du med mej på noterna. Jag förstår självklart vad du menar och kan också tänka mej att det är sjukt jobbigt för en man som "lider" av ett sådant problem. Det är ju en jobbig sak för båda parter oftast.
  • Anonym (Vev)
    Tizzan skrev 2011-02-21 21:28:28 följande:
    Tack anonym (vev) då kan ju även vi förstå varann haha
    Och till ett halvkass skämt så skulle även vi med olika åsikter förstå varann tillslut även i sänghalmen hahahaha

Och till dig anonym som "uppoffrat" så mkt.. Kanske är dina uppoffringar ett problem för den stackars Karl som kommer för fort med dig ;) du är nog för bra för att han ska kunna kontrollera sig ;) hade du inte varit så "perfekt" för hans tycke hade de kanske hjälpt honom i sitt "problem" och då hade du tillslut kunnat bli perfekt för (även) just honom men av annan anledning ;)

Man vet aldrig men ingenting är omöjligt :)
Svar på tråden Det här med för tidig utlösning