Inlägg från: Anonym (Jossan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jossan)

Det här med för tidig utlösning

Har själv inte varit med någon kille som haft problem med det förutom enstaka missöden som nog de flesta råkar ut för.  Är bara lite nyfiken på vad ni har för erfarenheter av detta.

Hur snabbt har ni varit med om att det har gått för honom vid samlag? Nån minut eller har ni varit med om ännu kortare ?

• Svar på tråden Det här med för tidig utlösning
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (frustrerande) skrev 2011-02-15 21:04:51 följande:
    jag dejtade en kille som kom efter två juck (med kondom), sen var man alltid tvungen att ligga med honom en liten stund därefter, då funkade det lite längre. men det hela var rätt tröttsamt och frustrerande.

fast annars tycker jag att det är bra om killen inte kan hålla i en evighet, 10-15 minuter är lagom, fast jag är kanske lite tråkig. eller så har jag nån konstig bild av att folk har sex flera timmar, hela nätter.
    Hela nätter är inget för mig heller. Har aldrig varit i närheten ens...
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (usch) skrev 2011-02-15 21:08:27 följande:
    Ja men usch... två-jucks killarna går bort helt! Som tur är har jag aldrig träffat nån kille som haft problem med att komma för tidigt en längre tid. Kan vara nån gång i början när han är nervös och så... men annars så har sånt alltid gett med sig efter ett tag och då har han kunnat hålla sig tills jag är nöjd iaf =)

Har ni tjejer aldrig problem med att hålla er?
    Nej, det är inget jag haft problem med.
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Vev) skrev 2011-02-15 21:15:02 följande:
    Jag dejtade en kille som kom under förspelet, helt utan beröring på pillevicken xD
    Väldigt pinsamt för hans del!
    Det trodde jag knappt kunde hända. Vad gjorde ni, var pillevicken bara i luften och sköt av utan beröring ??
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:18:15 följande:
    Jag hade ett förhållande med en kille som kom efter 1-3minuter, varje gång. Det slog aldrig fel.
    Det var liksom, av med kläder, missionären, juck juck, klart! Sjukt tråkigt till slut. Och för att tillägga ville denna kille aldrig någonsin kyssas med tungan. Bara en massa torra pussar.
    Hur reagerade han när det hände så ihållande?
     Led han av det eller tyckte han att det räckte för honom ?
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:27:46 följande:
    I början tyckte han det var lite skämmigt, det märkte man, och då kompenserade han han med att gå ner på mig.
    Sen blev han mer självisk, så när han var klart, var allt klart. Om jag frågade eller försökte ge lite initativ på att fortsätta så blev han bara irriterad =P Aja, jag dumpade honom till slut iallafall!
    Anonym (usch) skrev 2011-02-15 21:22:24 följande:
    Haha vad tråkigt, var ni tillsammans länge? Fick du någonsin chans att komma?
    2 år nästan.. fattar inte vad jag gjorde med honom, men visst är man ofta efterklok. Självklart fanns det mer problem i förhållandet än hans dåliga uthållighet i sängen dårå ;p
    Du beskriver att han blev mer självisk senare, men var han fortfarande go vid förspel och så eller blev det hopp i säng, missionären, ett par juck och han var klar ?
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:43:15 följande:
    I början vare ju såklart mer förspel & mysigt även fast han kom snabbt, men med tiden dog allt, och han blev bara plain självisk. Jag vart ju inte direkt upphetsad den senare tiden heller. Nä usch, tur att jag bojkottade honom! Nu har jag ett underbart sexliv :D
    Vad roligt att det blev funkar bra nu istället.
    Det måste ju ha känts helt meningslöst  för dig att ha sex med den förra eftersom han slutade göra det mysigt för dig. Måste ju ha känts som att bara ställa upp antar jag.
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Panna) skrev 2011-02-15 21:55:51 följande:
    Jo, det kändes ju riktigt värdelöst egentligen. Det kändes som att jag var hans "tivoli", eller vad man nu ska säga.
    *skrattar gott åt jämförelsen med ett tivoli*
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (nu) skrev 2011-02-17 19:35:19 följande:
    Min man är tyvärr en av de som kommer fort. Ibland bara efter 10-15 juck och sen får han stanna till. Förspel och om han är riktigt upphetsad kan det räcka med att han kommer in, drar ett juck och sen måste han stoppa. Sjukt jobbigt, särskilt som jag verkligen älskar låååånga kn*ll. Kommer nog aldrig få uppleva det igen... drömmer ibland fantasier om att vara med mitt ex som kunde hålla på läääänge, han hade svårt att komma i början, men inte efter ett tag i vår relation. Vi kunde nog köra på i 30 min iallafall. Jag kommer alltid bäst och skönast vid penetration, kommer nog aldrig uppleva det  med min man tyvärr
    Räcker det med att han stoppar upp en stund eller måste han backa ur dig för att det inte ska gå ?
  • Anonym (Jossan)

Puffar lite

Svar på tråden Det här med för tidig utlösning