Inlägg från: Anonym (40-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (40-åring)

Det här med för tidig utlösning

Anonym (Vev) skrev 2011-02-15 21:15:02 följande:
    Jag dejtade en kille som kom under förspelet, helt utan beröring på pillevicken xD
    Väldigt pinsamt för hans del!
    Hände mig ett par gånger i början... Okej, inte helt utan beröring, men nästan Flört

Men vaf-n. Jag har alltid försökt kompensera på andra sätt. Efter 3-4 orgasmer med fingrar och tunga så brukade kvinnorna tigga om att jag skulle stoppa in den så det blev överstökat! Tungan uteSkrattande
  • Anonym (40-åring)
    Anonym skrev 2011-02-21 17:06:11 följande:
    Tunga och fingrar är väl bra men det kompenserar aldrig för tidig utlösning, i synnerhet inte i ett förhållande. De flesta killar jag har varit med har fixat både bra oralsex och långa samlag. Varför skulle någon tjej med valmöjligheter nöja sig med mindre?
    Vilken del av "ett par gånger i början" var det som du inte förstod? Flört
  • Anonym (40-åring)
    Anonym (usch) skrev 2011-02-21 20:12:11 följande:
    Håller med... vi tjejer kan ju inte ha otillfredsställande samlag bara för att vi tycker synd om killen! Och att ställa upp är ju helt fel... killen kan väl runka?
    Det här med för tidig utlösning kan nog vara jobbigt, men killarna får ju orgasm iaf! Tänk på hur MÅNGA kvinnor som ALDRIG får orgasm... dem tycker jag synd om !
    Tjejens orgasmer och killens förmåga att hjälpa henne att få dem har ingenting med hans utlösningar att göra...
Svar på tråden Det här med för tidig utlösning