Det här med för tidig utlösning
Känns lite som att den här tråden gör narr av de stackars grabbar som har problemet.. Och nej, jag hoppar inte på nån men saken kan ses ur olika perspektiv!
Det är garanterat ett helvete för dom, och dom är givetvis väl medvetna om sitt problem! Dom är långt ifrån glada eller nöjda och mår nog ännu mer skit än tjejen som ligger i sängen och inte "hann vara med"
Kanske aka vi tjejer ge fan i att va så egoistiska och tänka att vår partner är kass om han har problemet.. Kanske hjälper de att visa att det inte gör nåt och uppskatta det som är.. Då kanske den stackarn kan lära sig att slappna av tillslut och inte vara rädd för att komma tidigt och därav går det bättre.. Sen är det väl ändå majoriteten av oss tjejer som "släpper till" för sällan?? Det ökar ju ännu mer "sprut-risk" för karln som så snällt väntat på att vi ska vilja ha dom i sängen?!
Som sagt, bara ett annat perspektiv.. Men jag tror stenhårt på att dom mår sämre av att komma snabbt än dem som har svårt att komma (vilket många tjejer faktiskt har) och vad är egentligen "rätt"?? Jag hade aldrig velat ha nån som aldrig kom.. Skulle känna mig as-kass på "mitt jobb" ju.. Så hur känner då dom grabbar sig av att inte kunna ge tjejen tillräckligt? Värdelösa såklart.. Vilket ökar prestantionsångesten vilket förstör ännu mer.. Min teori, kanske bättre att dom får lite självkänsla och att dom får känna att dom duger så kanske man tillsammans kan bygga upp det därefter! Och framförallt, lära sig varandra och mötas på rätt tillfälle! För de kallar jag sexliv!!