• stor grön drake

"anonyma" vagnmissbrukare

Här är en tråd för oss som fastnat rejält i träsket.
    Som söker blocket efter fynd fast föråden bågnar.
    Som får konstiga blickar från nära och kära
    Som bara måste studera andra på stans liiite nogrannare

Helt enkelt en tråd för oss vagnknarkare.
    Var och en väljer sin drog, må det så vara Bugaboo, Emmaljunga, Teutonia, Brio, Graco, Gesslein, Hartan, Britax, BabyJogger, OTH/UJ, ja, vilket märke som helst.
    Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 21:47
    på begäran, länken till bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60361395.html
  • Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare
  • stor grön drake
    malo1234 skrev 2011-08-26 10:53:52 följande:
    Har börjat snöa in på en dansk liggvagn, för sonen att sova ute i på dagarna... Eh, alla anledningar är bra utom de dåliga, va!? Skäms Undrar dock, ni som har en sån och som låter äldre barn sova i den - är ni inte oroliga för att barnet ska klättra/ramla ur den? Jag tycker det börjar kännas läskigt med min liggvagn nu (Easywalkerns). Sonen är 7 månader och ligger inte direkt still där man lade honom... Solig
    sele. och är du mycket orolig kan du relativt lätt lyfta av själva liggdelen på de flesta och ställa den på golvet/marken. då om han tar sig ur trillar han inte högt.
  • Alexis mamma

Har köpt en uj swift! Såååå nöjd!! :)

• imsel
    Alexis mamma skrev 2011-08-29 20:45:02 följande:

Åh vad kul Skrattande
    Då måste vi få en bild på den i bildtråden  
    april 09 kom min bebbe
  • stor grön drake
    Alexis mamma skrev 2011-08-29 20:45:02 följande:

Hade vittring på en buggaboo cam med enbart sittdel för ~1000kr idag, emn den hann undan. Iof lika bra, hade bara velat ha den för att pröva sy tillbehör, och iom att suflett o varukorg saknades blev ju det mindre skoj
  • Alexis mamma
    imsel skrev 2011-08-29 21:46:40 följande:
    Åh vad kul Skrattande
    Då måste vi få en bild på den i bildtråden  
    var e bildtråden då?

• jobbel

Efter mycket funderande på cykelvagn så har jag nu beställt en Croozer! :)  
    Var runt och kände på Biltema, Coop och cykelaffärere och kom fram till att det var bättre att lägga ut lite mer pengar och förhoppningsvis bli nöjd (och kunna sälja den sen och få tillbaka lite pengar)

Så nu sitter jag och väntar på min fjärde vagn, jag som var så nöjd att vi var nere på två vagnar bara nyss. Totalt blir det den 10:de i ordningen.... 

• Angie75

Är det någon som har erfarenhet av babytravel Amsterdam?
    Planen var att köpa en begagnad Uj men såg nu att babyproffsen säljer ut BT Amsterdam -10 och undrar om någon har + - för denna, skiljer komforten och kvalitén lika mycket som priset?
    Just nu är det UJ el BT Amasterdam som är kandidater.

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare