• stor grön drake

"anonyma" vagnmissbrukare

Här är en tråd för oss som fastnat rejält i träsket.
    Som söker blocket efter fynd fast föråden bågnar.
    Som får konstiga blickar från nära och kära
    Som bara måste studera andra på stans liiite nogrannare

Helt enkelt en tråd för oss vagnknarkare.
    Var och en väljer sin drog, må det så vara Bugaboo, Emmaljunga, Teutonia, Brio, Graco, Gesslein, Hartan, Britax, BabyJogger, OTH/UJ, ja, vilket märke som helst.
    Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 21:47
    på begäran, länken till bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60361395.html
  • Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare
  • neele
    Alexis mamma skrev 2011-06-16 21:49:28 följande:
    OOps, råkade visst oxå klicka hem en vagn på ebay, en peg perego pliko P3....verkade vara i fint skick men det var inga bra bilder så vi får väl se...den var ju billig iaf....maken kommer att bli galen haha...får väl sälja casualplay:en... ;)
    Ja visst är det konstigt att man alltid råkar klicka hem nånting på ebay Min sambo blev också galen och är fortfarande lite irriterad men det går nog snart över haha
  • imsel

Fan vad jag vill ha en brio spin!
    Kan inte nån säga att den är skitdålig med dumma plasiga däck???!

Vi använder ju en Kronan sulky, och har ju som sagt nyss köpt en cykel/gåvagn, men den känns för stor att gå bara vanliga promenader med..
    Och så har vi ju spiriten som står i farstun och tar plats (som vi sagt att vi ska försöka sälja..när jag tvättat klädseln..vettetusan när det kommer hända )
    Så en ny vagn kommer ju sambon eller nån annan att döda mig för--hahaha

vill ha en spin nu på sommaren, och sen ha sulkyn på vintern..

april 09 kom min bebbe
  • t0va
    imsel skrev 2011-06-16 23:07:20 följande:

Fan vad jag vill ha en brio spin!
    Kan inte nån säga att den är skitdålig med dumma plasiga däck???!

Vi använder ju en Kronan sulky, och har ju som sagt nyss köpt en cykel/gåvagn, men den känns för stor att gå bara vanliga promenader med..
    Och så har vi ju spiriten som står i farstun och tar plats (som vi sagt att vi ska försöka sälja..när jag tvättat klädseln..vettetusan när det kommer hända )
    Så en ny vagn kommer ju sambon eller nån annan att döda mig för--hahaha

vill ha en spin nu på sommaren, och sen ha sulkyn på vintern..

nej du vill ha en scooter S inte en brio Glad

Brio är skitdålig med plastiga däck och jag tycker inte den är snygg... så nu har du dina argument Flört 

Måst få mina vagnar sålda, börjar bli lite trångt i hallen med 4 vagnar där.  
  • Uliise

Instämmer med t0va, kolla här Imsel:

Nya Emmaljunga Scooter S!

Majken 100421
  • neele
    Uliise skrev 2011-06-17 11:43:17 följande:
    Instämmer med t0va, kolla här Imsel:

Nya Emmaljunga Scooter S!

Denna gillar jag! Skrattande Skrattande Jag är också inne på en brio spin, men nu måste jag nog tänka om!! Kommer denna nästa år eller?
  • Mamma till Cleo och Abbe

Jag läste att de skulle göra en scooter med svängbara framhjul och jag blev så glad så jag började fnittra varpå maken undrar varför ich jag berättar. Han skakade mest på huvudet och sa att 'jaga då blir det snart en till vagn i vagnsrummet' (ja vi har ett rum i hallen som är mitt vagnsrum

Cleo, min prinsessa, född 080604. Abbe, min prins, född 101213.
  • Längtar

Åh gud vad fin den nya scootern är.Med svängbara hjul,måste ha.Sambon säger nej :/

• Alexis mamma
    Längtar skrev 2011-06-17 20:04:48 följande:
    Åh gud vad fin den nya scootern är.Med svängbara hjul,måste ha.Sambon säger nej :/
    usch, tycker inte alls den e snygg...e d bara jag som tycker emmaljungas vagnar var snyggare för ett par år sedan? Särskilt färgställningarna...tur att smaken e som baken för jag har absolut noll längtan efter emmaljungas nya vagnar...eller ja vissa så kanske...men nu ska här säljas ytterligare en vagn så snart klädseln är tvättad o torr så då har vi bara allroundvagnen eller vad man ska säga, silver crossen som han sover som en prins i (som jag AAAALDRIG kommer sälja, jag ska tvinga nina barnbarn att åka i den haha) o så snart en paraplysulky från ebay då rå ;) Men vi upptäckte på legolans att vi nog behövde en enklare vagn till mellantösen när hon blev trött o eg behövde sova en stund....så nu får mamma o pappa ta med en paraplysulky till henne när de tar med storbarnen på semester nästa vecka, men den har vi faktiskt bara lånat av grannen....
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare