• Didaj

Några/någon i Varberg som vill umgås? =)

Ska bo här nere en längre period, har en liten son på 7 mån snart! Vi gärna träffa andra som bor i Varberg :) Någon?

• Svar på tråden Några/någon i Varberg som vill umgås? =)
  • LillfisenE

Glad påsk!! Vi har inget planerat heller men jag tror att det finns stor risk för möhippa idag eller imorgon

• Moa89

Hej på er!

Hoppas påsken varit till belåtenhet!

Hade ni kul på möhippan KnasM?

Blev det Naturhistoriska Bubbleboom? Vi har ett par namn till, Millie och Ava. Vi kommer använda alla tre så vi får se vad som passar henne i förnamn när hon ommer ut:)

Hittat på något skoj i påsk Meg?

Här hemma har vi roat oss kungligt med kräksjuka i värmen...:S

• BubbelBoom

Hej hej!
    Påsken gick snabbt, helt plötsligt var den över, långledigheten för sambon likså:(

Jag spenderade halva helgen med att vara förkyld, så det blev tyvärr inget naturhistoriska för oss:/
    Är fortfarande riktigt förkyld men hoppas de blir bättre snart=) Är för tråkigt att hålla sig inne i sånt här fint väder!

Usch Moa, har ni alla haft de samtidigt? Vilken pers! På bättringsvägen nu då?

• LillfisenE

Blev ingen möhippa så då bordw den bli ni till helgen. Har dock åkt på halsfluss

• BubbelBoom

Krya på dig Knas M!
    Verkar vara många som är sjuka nu i diverse sjukdomar:/

Min förkylning har inte heller gett med sig! Fast det kan man la leva med..

Var inne en tur till förlossningen, sammandragningar och slemproppen som börjat släppa.. Kul 2 månader innan bf:(
    Men allt såg bra ut och inget var på G än men jag måste ta de lugnt och inte anstränga mig i onödan, jag som redan tycker att jag bara sitter still! God dag 17 kilo + sen jag blev gravid! Undra vad de kommer sluta på...

• BubbelBoom
    LillfisenE skrev 2011-04-28 11:16:32 följande:
    Segt med sammandragningar. Slemproppen kan väl återbildas har haf för mig?
    Ja precis, är inte hela världen att det kom lite nu. Läskigt iaf för det kom ju som en bloddusch:/ Tänkte att nu kommer säkert en bebis här på toa, men så var inte fallet som tur var=)
Svar på tråden Några/någon i Varberg som vill umgås? =)