Några/någon i Varberg som vill umgås? =)
Ska bo här nere en längre period, har en liten son på 7 mån snart! Vi gärna träffa andra som bor i Varberg :) Någon?
Ska bo här nere en längre period, har en liten son på 7 mån snart! Vi gärna träffa andra som bor i Varberg :) Någon?
KnasM: Va kul! Skulle med åkt dit men sen glömde jag bort de! Trodde jag sagt något till sambon men de hade jag tydligen inte så han kunde inte påminna mig heller
Köpte ni något? Fick man provgrejer? Grattis är toppen!
Blev en dag ute ist, vatt underbart väder idag ju=)
Blev ingen vindrensning heller! Undra om vi ens kommer få de gjort innan bebisen kommer..:/
Ja, tog en dagispåse från Loppi.se, någon annan liten sak med en napp i bla.. men missade tydligen massor.. HAHA.. min moster hade vart där idag och henne gav de 4 st tommetippie-nappflaskor!
Ne, den e ju varje år och detta är 3e året jag går :) Första året mest för att min kompis va gravid, sedan förra året när jag väntade Edwin och så nu..
Skoj! Och kul att göra något annat än att vara hemma med!
Hej på er!
Har varit hemma hela helgen och tagit hand om mina sjuklingar:( Både sambon och lilltjejen blev jättedåliga i fredagskväll, men nu hoppas jag att de är på bättringsvägen...och att jag inte blir sjuk (ta i trä).
Har dock hunnit gå igenom alla Felicias gamla bebisgrejer (tvättat och tagit fram)
Åh, va kul! Hade inte resten av familjen varit sjuka så hade vi åkt på Baby och barnmässan! Var där senast när jag var gravid med Felicia och det var toppen:)
Hoppas ni hunnit njuta av sommarvärmen idag, är helt sönderbränd, men bara på ena sidan av ansiktet då jag lyckades somna ute i trädgården på en filt:P
Ha det gott!
Jag få se till att inte missa den mässan nästa år då=) Håller tummarna för de iaf
Fantastiskt väder ute! Ska strax börja göra oss klara och gå till stan, vi bor så lägligt för vi kan gå strandpromenaden bort till stan=)
Har någon märkt att solen tar annorlunda när man är gravid?? Eller är det bara jag?
Med dottern blev jag super brun, knappt några fräkar (som jag alltid får) och denna gången så är jag jätte fräkning redan nu, aldrig haft så här mkt fräknar förr!
Fy Moa, hoppas du inte behöver bli sjuk! Var det kräksjukan?
Skönt att inte ni alla låg sjuka samtidigt, finns inget värre än när verkligen alla blir sjuka samtidigt!
Hejsan,
Får man haka in med er? Hade vart roligt träffa fler unga föräldrar i varberg sägs finnas en hel del.
Har två döttrar Wilma 2år och Denise 4månader och plussat precis så hoppas nr3 kommer nu till 7Jan 2012.
Hej Meg, Välkommen=)
Grattis, och va spännande med ett pluss, hur känns det med en till då? Var det en stor förändring med att få två? Är själv lite orolig nu när Alice ska bli storasyster, mest på hur hon kommer ta det hela.
Hej på er!
Välkommen Meg, kul att du hakar på oss:)
Idag är jag en trött mamma...:( Sambon och Felicia är friska från det halsonda nu, men lilltjejen vaknade med vad jag tror är kräksjuka imorse. Usch och fy...
Bubbleboom: Jag har också reagerat konstigt på solen nu. Är vanligtvis bara lite fräknig på näsan, men ser ut som Pippi Långstrump nu:)
Vi var ju på Carlanderska i tisdags förresten och gjorde ett ultraljud och det visar sig att vi kommer att få en liten tös till i juli!:) En liten Agnes.
Vad ska ni hitta på nu i påsk? Åka iväg eller bara gotta er hemma? Hörs vi inte innan så får ni ha en riktigt trevlig helg!
Moa: Fy.. hoppas de inte var kräksjukan! Är fasen inge kul:(
Grattis till tösen:) Hoppas ni sparat mkt grejer från Felicia? Blir inte dyrt då alls=)
Om hon inte ser ut som en Agnes, har ni flera alternativ då? Vi vet ju också könet men kan inte bara ha ett namn med tanke på ifall de inte passar:P Till Alice hade vi ju några alternativ, men Eleni ville jag verkligen att hon skulle hetat. Men de gick inte, var ingen Eleni alls utan en Alice=) Jag funderade länge på att ändå låta henne heta Eleni iaf, tänkte att hon kanske passar i de om ett tag. Men icke. Tur är de för Alice kan bara heta Alice=)
Knasigt, de måste avra något hormon som gör att man blir lite lustig i solen:P
I påsk ska vi nog mest vara hemma, firar inte de precis så. Grilla hos några vänner imon till lunch, kalas på lördag (Alice kusin fyller 1 år). Sen tro jag inte vi har så mkt planerat. Sambon vill nog upp till Göteborg och gå på naturhistoriska innan jag blir för gravid så vi kanske gör de om de är öppet nu i påsk:)
Men fy jag mår inte bra, har så ont i halsen och känner mig jättesjuk=( Passar lagom till ledigheten... Nä men jag ska försöka kurera mig så jag kan hitta på de vi tänkt göra i helgen=)