BubbelBoom skrev 2011-04-12 15:57:39 följande:
Har själv släkt uppe i Gbg och har bott där så Gbg är en stad jag hittar i (och älskar)=)
Hur kommer de sig att ni flyttade ner hit då? Var det för att sambon din eventuellt skulle få jobb?
Är jag fööör nyfiken nu så säg till:D
Ja, jag hoppas det finns någon kurs som passar mig så jag kommer ut och träffar lite fok haha:D
Jag mår kanon denna graviditeten! Hade en enkelt förra gången med, fanns itne så mkt att klaga på mer än viktuppgång och foglossning from hell i 1 vecka (sen gick de över)
Nu känner jag av foglossning mellan bena, som jag hade förra gången.. Men hoppas INTE de blir en sån jobbig vecka som jag hade med dottern. Mådde lite mer illa i början denna gången men har aldrig kräkt någon graviditet=)
Beundrar er som klarar distans så! Har ingen självdisiplin till de och med Alice här hemma skulle de gå åt pip svängen på direkten:)
Hej Knas M, hur länge har du bott här?
Jag har bott i Vbg snart 2 år men som mammaledig så träffar man inte så mkt folk så jag känner knappt en kotte här nere pga de:/
Vore skoj att ha en träff i solen (om den kommer snart) fram över=)
Hej!
Jag har bott här sedan i juli förra året.. flyttade ner från Skövde där jag kommer ifrån (typ), blivande maken har sina rötter här nere i väröbacka så därför bar det av hit.. Han hade bättre jobbmöjligheter här och vi blev med hus (eller en del av ett hus) så då var det bara och packa ihop sig fort som tusan innan Edwin kom till världen.
Ne, de enda jag träffar är de mammorna från bvc som de byggt ihop till en grupp.. Så umgänget är inte jättestort här direkt, men men...
Träffas gärna vid bättre väder!