• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • SofiaO

Lite försenad äl; har den nu i dagarna (positivt äl-test i lördags. Står 21-23 dec i listan på mig). Det är kaninverkstad här hemma nu *hehe*

Håller med er andra; verkar som att ALLA blir gravida och får barn runt omkring mig nu.... förutom jag.... Började denna månad med en tablett som maken tar. Har passande nog namnet "Superman" som tydligen ska öka antalet spermier....? Vet dock ej hur effektivt det är... Men vi testar och ser! Kanske någon annan som testat??

• malika

Håller med er alla.
    Känns verkligen som att allt o alla är gravida och springer runt med deras runda tjocka magar.
    Det hjälper inte att det typ är baby-boom på jobbet så känns lite extra jobbigt.
    Till råga på allt så börjar min mamma börja pika mig att hon verkligen läääängtar efter att bli mormor... *suck*
    Vill inte säga nått för än det tagit sig... tycker att det är onödigt att berätta att vi planerar barn innan dess...
    Känns som att tiden står stilla just nu... bara en enda lång väntan tills allt drar igång igen...
    Hoppas på att kunna skriva in mig på BIM-listan snart! 

• T inne

Hallå får man vara med en månad till? Även denna fick negativt i december :(

• BabyW

T inne - klart du ska vara med och få plus i januari du med! Det är ju det tråden heter...

• lhea1979

Här har ni en tjej till som hoppas på ett Plus i januari. Jag har BIM den 9 januari och tänker vänta med test tills dess. Har två försöksmånader bakom mig.
    Skönt med lite pepp och stöttning. Jag känner inte av några symptom ännu så det blir till att vänta med spänning!

Mamma till Julia, 070417
  • myrran81

Jag har bim den 5/1 och jag hade tänkt att testa med rfsu "testa tidigt" på nyårsafton, men jag kunde inte hålla mig, så nu imorse tog jag ett test....och det visar ett svagt streck :) Helt otroligt, men kan det verkligen stämma, ska jag lita på att testet visar rätt? Strecket dök upp på stickan efter ca 2 minuter och det är inte hälften så starkt som kontrollstrecket, men det syns hyfsat bra enligt mig :)

Någon annan som testat med dessa tester? Funderar på om jag ska överraska sambon idag eller om jag ska ett nytt test på nyår som vi hade tänkt??

Tänk....jag kanske har ett litet frö i magen just nu :D

• huggesmamma
    myrran81 skrev 2010-12-29 07:09:37 följande:
    Jag har bim den 5/1 och jag hade tänkt att testa med rfsu "testa tidigt" på nyårsafton, men jag kunde inte hålla mig, så nu imorse tog jag ett test....och det visar ett svagt streck :) Helt otroligt, men kan det verkligen stämma, ska jag lita på att testet visar rätt? Strecket dök upp på stickan efter ca 2 minuter och det är inte hälften så starkt som kontrollstrecket, men det syns hyfsat bra enligt mig :)

Någon annan som testat med dessa tester? Funderar på om jag ska överraska sambon idag eller om jag ska ett nytt test på nyår som vi hade tänkt??

Tänk....jag kanske har ett litet frö i magen just nu :D
    Grattis!! För att känna dig lugn och på säkra sidan kan du ju testa om en dag eller två igen.

Vilka symptom har du haft?
  • annakohler

vad kul med det strecket, hoppas för dig att det stämmer
    hur vanligt är det med vattniga flytningar innan mens?? har aldrig varit med om det innan nämligen

• myrran81

Jag har inte haft några symtom som helst, bara sambon som reagerat på att jag inte fått mitt pms humör ännu :)

Jag ska nog ta och testa imorgon eller på fredag igen så man kan se om det blir fler positiva resultat, funderar på att köpa ett clearblue digital, men det kanske inte funkar så här tidigt? 

Nu håller vi tummarna för att det blir många, många plus under januari. :D

• annakohler

jag varnade min sambo igår att jag förmodligen får pms på måndag haha han har sagt att jag ska förvarna honom haha vilket jag aldrig har gjort innan

men han är sugen på sex ikväll men känner knappt någon glädje att göra det för mina vattniga flytningar.

är inte riktigt säker vilken dag i cykeln jag är heller.
    fick mens 8december och plus på ÄL testet runt 13december så jag är så osäker

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!