• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • skruttnorpan
    Adora1 skrev 2010-12-29 18:45:14 följande:
    SKRUTTNORPAN: Vi hade sex 3 eller 4 dagar innan äl med dottern och det blev barn av det! Spermierna kan ju leva ganska länge och vänta på äl.....
    Vad härligt att höra! Då kan jag fortfarande hoppas lite...Tack för peppen!
    BabyW- tack för omtanken! Tycker som sagt att du ska tro på intuitionen...det är F-N dags för dig nu!!!
  • skruttnorpan
    sommar skrev 2010-12-29 19:41:14 följande:
    Stor kram skruttnorpan.  Shit vad tråkigt, men det kan ha tagit sig så ge inte upp Solig Jag hade helt gett upp denna månad med att jag äter primolut, fick bli akut gyn på julafton och hormonrubbning pga atress. Men har fått äl utslag i förrgår och igår. Idag med men inte lika starkt. Hoppas det blev nåt men man vet aldrig. Känns lite hopplöst nu men det kommer snart till oss. Massa kramar till dig skruttis
    Missade visst en sida innan jag svarade Tungan ute
    Tack för omtanken, sommar! Känns rätt tungt just nu, men som sagt...helt kört är det ju ändå inte...

Känner med dig, hoppas verkligen att det tog sig! Har du kunnat lugna ned lite nu under julhelgen? Det här var kanske en varningsklocka så att du sänker tempot innan det är dags att skaffa litenGlad
  • HelenFr

Efter positivt äl test idag så hoppas jag som så många andra att det tar sig denna gången... *håller tummarna*

• Limpan 83
    lhea1979 skrev 2010-12-29 19:38:36 följande:

Jag tänker vänta en vecka till innan jag testar, hade ÄL 22-23 dec. Jag tar det säkra före det osäkra. Man blir så jäkla besviken när man tror att något är på G och så blir det bara tant Röd.

Nu tycker jag dock att jag känner av konstiga grejer igen. Kanske är jag inbillningssjuk? :)
    Igår fick jag så konstiga pulseringar nere i nedre magtrakten. Idag har det molat och sugit lite. Samt varit rejält slemmigt down there.

Hur känner ni andra? Något?

Jag tycker mig också känna en massa "tecken" Går verkligen och känner efter, hehe.  Det moler, ilar och drar långt nere i magen. Men jag har urinvägsinfektion och en cysta på ena äggstocken, så kan ju vara det som spökar Rynkar på näsan Kanske är svårt att bli gravid om man har detta? Någon med erfarenhet?

• annakohler

med urinvägsinfektion är det inte svårt och bli gravid vad jag vet..men cystor har jag ingen erfarenhet av.

hoppas att det är något annat som spökar för dig..

själv sitter jag och märkte en så märklig sak för 1timme sen

• annakohler

kändes som om något buffade mig inifrån och satte handen på magen och kände det så tydligt på handen fattar noll..någon som varit med om det har aldrig det själv

• myrran81

Fortsättning föjer på allt mitt testande :)

Jag testade med vanligt cb idag och det visade mycket starkare än med rfsu testa tidigt, så jag vet inte om jag tror att det där testa tidigt är så himla bra.... Sen så testade jag med cb digital och fick gravid 2-3veckor....så nu har min sambo konstaterat att jag borde ha provat klart, hihi....men det är ju så kul och se dem där plussen :)

• skruttnorpan
    myrran81 skrev 2010-12-30 08:53:11 följande:
    Fortsättning föjer på allt mitt testande :)

Jag testade med vanligt cb idag och det visade mycket starkare än med rfsu testa tidigt, så jag vet inte om jag tror att det där testa tidigt är så himla bra.... Sen så testade jag med cb digital och fick gravid 2-3veckor....så nu har min sambo konstaterat att jag borde ha provat klart, hihi....men det är ju så kul och se dem där plussen :)
    Åh, förstår dig heeeel!! Vet inte hur många gånger jag testade bara för att vara säääker på att det verkligen var ett plus och GUUUD så varm man blev varenda gång det lilla extra ströcket dök upp eller det stod GRAVID i testrutan... Njut av livet nu, tjejen! Och köp upp dig på alkoholfritt bubbelFlört
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!