• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • annakohler

oj BIM+14 har du inte fått plus eller något??

själv fick jag plussade jag i v8 första gången och v10 andra gången..

nu inväntar jag mensen eller plus själv

• laref

ja det är spännande hoppas på många fler + i tråden :) var försiktiga med skumpan imorgon ;)

• lhea1979

Stort grattis till er tjejer som fått   Plus ........... HÄRLIGT!!!!

Mamma till Julia, 070417
  • Limpan 83

Stort GRATTIS till er som pussat!! Vad kl!!

Har en fråga: Ni som känner av att ni har ägglossning, vad känner ni då? Jag har ont i nedre delen av magen, lite åt vänster. Gör ot nä jag rör mig och sätter mig ner. Kan det vara ÄL- känningar? Fast jag borde iof ha haft  ÄL i typ söndags...

• HjärtatAlicia
    annakohler skrev 2010-12-30 14:15:17 följande:
    oj BIM+14 har du inte fått plus eller något??

själv fick jag plussade jag i v8 första gången och v10 andra gången..

nu inväntar jag mensen eller plus själv
    nix har inte fått något plus ännu :( testade senast igår med dags-urin som jag bara sparat någon timme.. och var negativt. sen testade jag på bim+7 med morgon men var negativt då med..

Testade du dig innan och fick negativt då eller?
  • annakohler

ja fick negativt hela tiden sen i v8 så fick jag det efterlängtade plusset samma sak med andra

• HjärtatAlicia
    annakohler skrev 2010-12-30 14:49:53 följande:
    ja fick negativt hela tiden sen i v8 så fick jag det efterlängtade plusset samma sak med andra
    Okej :) Då finns det kanske lite hopp trots allt! Har du fått någon förklaring på varför plusset kom så sent?
  • BabyW

Limpan 83 - jag har tydliga ÄL-känningar och har ganska ont på den ägglossande sidan dagarna efter ÄL. Kan även vara toköm vid sex dagarna efter ÄL. Men det går ändå om jag ligger på rygg och han inte kör på för hårt...

• annakohler
    HjärtatAlicia skrev 2010-12-30 14:52:21 följande:
    Okej :) Då finns det kanske lite hopp trots allt! Har du fått någon förklaring på varför plusset kom så sent?
    nej det har jag inte fått
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!