• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • annakohler
    lhea1979 skrev 2010-12-30 19:19:38 följande:
    Jag hade också tidig ÄL så jag funderar på hur många dagar man skall behöva vänta. Vanligaste luteralfasen har jag läst är 10 - 14 dagar efter ÄL. Vilket skulle innebära BIM 6 jan istället för 9 jan. Och då tog jag ändå till en luteralfas på 14 dagar.

Jag vet inte hur jag ska göra. Kanske våga testa några dagar tidigare! När har du BIM? Hur många dagar tidigare tror du att den kanske kan infalla?
    min äl kom 13:e fem dagar efter bim
    så med dem datumet bör jag vara på bim+2
  • dellz

jag funderar på att test imorogn men tror dt kan vara lite tidiigt då jag har bim den 5 å har inte de testet man kan testa tidigt med. ibland känner jag mig gravid å ibland inte. det som jag kan se är att brösten e lite ådriga. jag tror jag försöker känna efter för mycket hihi så lite skengravid e jag nog. vill så gärna att det ska ske nu. I januari skulle vi igentligen fött vårat barn om den ville fortsatt växa men det blev tyvär ma.

• Babydreamer

Usch vad jobbigt :( jag har fått svampinfektion igen :( så sjukt irriterande att åka på det gång på gång :(

• lhea1979
    annakohler skrev 2010-12-30 19:58:29 följande:
    min äl kom 13:e fem dagar efter bim
    så med dem datumet bör jag vara på bim+2
    Har du tagit ett test ännu?
    Mamma till Julia, 070417
  • annakohler

Nej hihi har tyvärr inte det

• lhea1979

Jag hade nog gjort det om jag varit du Flört Håller tummarna för dig!

Mamma till Julia, 070417
  • annakohler

jo jag vill med ta ett test faktiskt,
    men jag väntar kommer inte mensen nästa vecka så ringer jag mvc

• T inne

Tycker de e tradigt. Har ca 2 veckor till ÄL, hatar att vänta... Jag vill nu!!!! Sen vill ja ha ett stort fett plus lagom till dotterns 2 års dag :)

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!