• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • HjärtatAlicia
    LängtarL skrev 2010-12-28 17:52:34 följande:
    Känner mig lite ledsen idag..... för några månader sen gjorde två av mina bästa vänner abort för att dom inte ville ha barn nu... och nu nyligen har jag fått reda på att min killes bästa vän ska få barn nu, fast hans förhållande är jätte ostabilt... allt är så orättvist... varför kan inte bara jag få bli gravid? när alla runt omkring mig blir det..

bim -8 idag och inga symptom så det känns helt hopplöst!

Förlåt för gnället Rynkar på näsan
    För min del är forumet mestadels till för att kräka ur mig sånt som jag inte vill kräka ur mig til gubben eller andra i min närhet ;) Klart du får gnälla! Vet hur jobbigt det är att bara gå och vänta...! Styrkekramar till dig!
  • Brooklyn

Kan man få tag på rfsu testa tidigt på maxi ica?

• HjärtatAlicia
    Brooklyn skrev 2010-12-28 18:19:35 följande:
    Kan man få tag på rfsu testa tidigt på maxi ica?
    På de maxi-affärer jag handlat i har de haft iallafall... men det kanske är upp till butiken vad de tar in? :)
  • MiAmore
    Känner mig lite ledsen idag..... för några månader sen gjorde två av mina bästa vänner abort för att dom inte ville ha barn nu... och nu nyligen har jag fått reda på att min killes bästa vän ska få barn nu, fast hans förhållande är jätte ostabilt... allt är så orättvist... varför kan inte bara jag få bli gravid? när alla runt omkring mig blir det..

Man får lov att gnälla av sig ibland, det är ju bla därför vi är här.
    Och du, är du på bim-8 är det inte ens säkert att ägget har fäst ännu, så då är det inte så konstigt att du inte har några symptom. Plus, att för dem flesta är det så att den månaden dem blev gravid, hade dem nästan inga symptom alls! Så ge inte upp hoppet!
    ♥Milo 090107♥
  • Chokladmuffins

Jag förstår precis hur du känner.. Är i samma sits själv. Alla runt om mig blir gravida eller är gravida.. Varför lyckas inte vi för??? Man blir jättedeppig!!!

Kram till dig!!
  • skruttnorpan

Hej och hopp vad folk skrev i dag! Härligt att alla verkar vara tillbaka från julresorna nu...

Lyckligalängtan: STOR KRAM! Du ska varken känna dig dum över att du är lessen eller ge upp hoppet! Vi vet alla hur du känner och, som MiAmore sa, så är det många som inte känner något så tidigt. Vi håller hoppet uppe ett tag till!!

Måste fråga er som är rutinerade på ÄL-stickor...har testat sedan en  v tillbaka och nu börjar man se ett litet sträck på stickan- inte lika starkt som teststräcket, men jag ser ett sträck...Börjar dock känna av brösten ordentligt och har sådana där flytningar som man kan hålla mellan fingrarna (sorry för äcklet) + att jag är rätt öm i tjejmagen. Får liksom inte ihop det med att jag har symtom som tyder på ÄL men inte får utslag på stickan. Brukar ni få symtom innan ÄL-testen ger utslag? Eller ska jag tolka det som att jag inte har någon ÄL denna månaden? Har fort hopp till att jag ska få positivt i morrn, men annars blir jag lite konfunderad...
    Hur brukar det vara för er??

• MiAmore
    Skruttnorpan: Jag har för det mesta ont i äggstockarna några dagar INNAN jag har äl. Så om du börjat ha ont nu kommer du säkert få pos på äl testet imorgon, och sedan äger din äl troligtvis rum någon gång från torsd-lörd. Vilken tid på dygnet testar du dig?
    ♥Milo 090107♥
  • skruttnorpan
    MiAmore skrev 2010-12-28 19:35:28 följande:
    Skruttnorpan: Jag har för det mesta ont i äggstockarna några dagar INNAN jag har äl. Så om du börjat ha ont nu kommer du säkert få pos på äl testet imorgon, och sedan äger din äl troligtvis rum någon gång från torsd-lörd. Vilken tid på dygnet testar du dig?
    Kommer flytningarna också tidigare??
    Har lyssnat på dig sedan tidigare så jag har testat på sen eftermiddag. Idag blev det inte förr än 18-tiden då jag inte hade några test med mig under dagen. Testade faktiskt i morse också och fick ungefär samma ljusa streck även om kvällens test var lite tydligare.
    Har ganska många stickor och ska göra insemination efter nästa mens, så jag tänkte unna mig att testa dubbelt de dagar jag får lust, haha Tungan ute
  • MiAmore
    skruttnorpan skrev 2010-12-28 19:49:22 följande:
    Kommer flytningarna också tidigare??
    Har lyssnat på dig sedan tidigare så jag har testat på sen eftermiddag. Idag blev det inte förr än 18-tiden då jag inte hade några test med mig under dagen. Testade faktiskt i morse också och fick ungefär samma ljusa streck även om kvällens test var lite tydligare.
    Har ganska många stickor och ska göra insemination efter nästa mens, så jag tänkte unna mig att testa dubbelt de dagar jag får lust, haha Tungan ute
    Ja jag brukar ha dem typiska äl-flytningar några dagar innan äl.
    Lycka till när du ska göra inseminationen.
    ♥Milo 090107♥
  • annakohler

är osäker men stämmer mina datum så är jag på bim-5 men alla får inga symtom så tidigt.
    själv har jag molvärk, och springer upp o kissar hela tiden även om nätterna kan knappt lämna toaletten utan att behöva springa igen.
    hade mens tidigare i december så 3dagar bakåt får jag nog flytta mig annars hade jag vart på bim-8
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!